duminică, 11 septembrie 2011

Copii, de maine scoala!

Maine incepe scoalaaaaaaaa!!!! (Asta ca sa nu mai ocolesc subiectul)
De pe acum preva iar atmosfera ce se repeta in fiecare an de scoala. Dimineata vine mama/ tata/ sormea la mine zicand "Elvira, trezeste-te! Trebuie sa te pregatesti pentru scoala" si desi nu mi-e somn tanjesc dupa statul in pat. Deschid ochii larg iar in camera este o lumina insuportabil de luminoasa. Ma ridic dupa cinci minute din pat, cobor pe scari pana la bucatarie, ma uit imprejur, ma duc la baie, ma spal, ma duc iar la bucatarie, ies afara, vin inapoi sus, ma chinui vreo cincisprezece minute sa ma imbrac, apoi ma duc si ma trantesc pe un scaun la bucatarie, ma gandsc ca dirigul nu merita flori, apoi, imi repet incontinuu pana primesc nenorcitele alea de carti grele daca esteo gluma sau chiar incepe scoala.
In curtea scolii directorul vorbeste mult dar numai el se aude, noi, toti colegii ne strangem in brate, vorbim, povestim ce am mai facut prin vacanta, mai barfim pe unu, doi.
Dupa ce ma tarai pana in clasa, imi caut un loc in caresa stau tot anul, doar daca nu se trezeste cineva sa ne mute de acolo, vad figura profului ce se etaleaza in fata mea, vorbesc cu cloga de banca, apoi iesim toti, lasam cartile undeva si mai iesim putin in oras sau plecam direct acasa. Imi pun caietele langa carti, fac ghiozdanul, ma plang putin ca a inceput scoala, apoi imi vad de treaba mea, iar dimineata urmatoare incep sa injur alarma, iar.


Eh... Si ca sa va enervez sau inveselesc putin, uite si refrenul meu preferat de la formatia de coreeni pe care am inceput sa o ascult :D


Shinee - Lucifer


Nareul mukkgo gadundamyeon sarangdo mukkin chae
Miraedo mukkin chae keojil su eobtneunde
Ja yurobge biweo nuh go barabwa ojik neoman chae ulge
Neoman gadeuk chae ulge

Geobu hal su eobtneun neoeui maryeokeun LUCIFER
Geobu hal su eobtneun neoeui mabeobeun LUCIFER
Dagaseomyeon neoneun machi cheonsa gadeun eotgullo nareul saneun iyura malhago, malhago





De-acum... Spor la scoala, copii :D

2 comentarii:

  1. Ohoo:)) chiar:)) scoalaaaa:)) Ciudat mi se pare mie acum ca stiu ca mai am vacanta:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Cat de mult as vrea sa mai am eu vacanta :D

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.