miercuri, 7 septembrie 2011

Sophie [4]

-Ultima saptamana de vacanta...
Sophie statea intinsa pe iarba, in parc, la unsprezece noaptea cu o parte din prietenii ei.
-Vedeti W-ul ala de pe cer?
-Da Sophie, ce e cu el?
-Acele stele formeaza constelatia Casiopeia, iar dunga pe care se afla este Calea Lactee. Dedesubt e Perseu iar langa Perseu este Andromeda, care este combinata cu Pegas. Deasupra Casiopeei, putin pe marginea Caii este Casa cu Ograda, patratul ala cu un triunghi in cap, mai sus este Lebada, incepand cu prima stea luminoasa, Deneb, care este ca un fel de cap de cruce. Mai incolo este Sageata, aia care seamana cu o sageata, langa ea, patratul ala cu coada este delfinul,  iar desupra, cele trei stele in linie sunt o parte din Acvila, sau Vulturul, alea sunt ca un fel de coada de avion...
-Sophie... Stiu ca te fascineaza astronomia si ca adori sa te uiti la stele din toate noptile pe care le-am hoinarit toata vara asta pe aici, in ultimele doua saptamani chiar ai invatat multe constelatii, dar... pentru ca eu nuprea gasesc stelele astea pe care ni le arati, te rog sa schimbam subiectul.
-Defapt Ian, tu si Bonnie ar fi trebuit sa  stiti astea din nenumaratele dati in care vi le-am aratat, dar se pare ca numai Bonnie este atenta mereu, nu si tu!
Din toata gasca adunata acolo, doar patru erau atenti la toate constelatiile, Deea, Bonnie, Ingrid si Sophie. Ian, Jess, Cathy, Dean si Andrew cautau alte posturi la mini-radio-ul lui Ingrid si faceau poze cu camerele foto pe care le gaseau. Andrew era cel mai bun prieten a lui Ingrid iar Dean venise cu Ian. Cei doi se ridicase pentru a cauta un felinar ce lumina foarte tare, apoi ii chemase pe toti langa ei.
-Avem pe aici doi indragostiti??? Eu, Dean, cel mai pasionat Pirat de scene pentru fotografii, din micul nostru oras vreau sa vina doi indragostiti la mine!
Toata lumea se uita la el razand.
-Ai, ai capitane! Permiteti-mi sa va anunt ca nu avem ambii parteneri aici ca sa va oferim doi indragostiti!
-Asa deci Sophie... Atunci treci aici!
-Stai, ce? De ce?
-Ia-l pe Ian de mana si veniti aici!
-Dean, termina cu prostiile. Daca Sophie e cea mai buna prietena a mea nu inseamna ca suntem si impreuna!
-Gata, gata, lasa trancaneala. Veniti aici, fix sub felinaaaaaaaaaar, putin mai la dreapta, asaaaaa, acum putin mai in fata... Lipiti-va nasul unul  de altul acum! Hai, hai, repede! Asa! Acum: Sophie, o mana sa o tii pe obrazul lui, iar pe cealalta o strecori in parul lui. Bun! Ian! Tu o apuci de mijloc si o strangi tare pana va lipiti picioarele unele de altele. Vreau sa va ramana piepturile departate! Buuuuuun. Andrew, tu faci pozele cu Blitz, eu fara. Acum stati asa pana va zic eu.
Ian si Sophie se abtineau cu greu sa nu izbucneasca in ras. Toata lumea se uita la ei si astepta sa faca ceea ce si Dean astepta dar nu se intampla: Un sarut. La un moment dat Ian o stranse pe Sophie si mai tare de spate iar aceasta isi asezase capul pe umarul lui. Dean ramase in loc si ordonase repede sa stea cate o persoana sau doua sub alte felinare.
-Cu pozele astea, este imposibil sa nu castig in octombrie la concursul de fotografie. Hai, va rog eu! Un mic sarut.
Cei doi zise in acelasi timp un NU scurt si categoric iar urma de speranta de pe fata lui Dean si Andrew disparuse.
Dupa ce au facut cel putin cincisprezece poze cei doi, toata gasca s-a mutat pe un petec de iarba slab iluminat. Radioul era dat tare iar toata lumea radea de bancurile facute de Cathy.
-Cand poti duce apa in sita Jess?
-Pai... Cand este evaporata?!?!?!
-Nu!
-Cand este amestecata cu faina?
-Nu!
-Cand este in punga?
-Nu! Cand este inghetata! Ha-Haaaaaa! Sau... Bonnie! Cum se face ca, intr-un buzunar gol, totusi se intampla sa fie ceva?
-Un buzunar gol mai are ceva in el atunci cand are o gaura! Ha! Pe asta o stiam! Le stii din cartea doamnei invatatoare, nu?
-Mdah, aia pe care ne-a dat-o in clasa a III-a.
-O mai stiu si eu, dar am pierdut-o! Mi-a parut rau dupa ea. Era amuzanta!
-De ce Sophie? De ce? Puteai sa mi-o dai mie!!! Bonnie mi-a aratat-o si mie si mi-a placut! Nu era mai bine sa mi-o dai mie in loc sa o pierzi?
-Ha-ha, pai daca stiam ca o pierd, ti-o dadeam tie Dee...
-Hey, care imi zice si mie, Dean Intaiul
-Da, stim Dean, cel mai pasionat Pirat de scene pentru fotografii. Ce sa iti zicem?
-Cat e ceasul?
-Pff. E cam... doua fara un sfert!
-Cat?
-La ora asta deobicei eram acasa!
-Oooooo! Am ratat intrarea libera in club!
-Acum sper sa nu fi uitat cheia acasa! Neee, uite-o! E aici!
-Ar fi fost amuzant sa te vedem ca dormi pe pres langa usa Jess...
-As fi batut la usa pana ar fi raspuns cineva. Nu imi fac probleme.
-Asta inseamna ca spargem gasca?
-Cred ca da. Mi-a facut placere sa ma amuz cu voi in aceasta seara, Deea, Bonnie, Ingrid, Sophie, Ian, Jess, Cathy, Andrew. Eu, capitanul, raman cu corabia pana la sfarsit. Hai ca am plecat.
-Ooooooooooo Daaaaaa. Ramai cu corabia dar pleci primul.
-Sophie, Bonnie, eu va conduc pana acasa dupa ce s-a intamplat atunci cand erai cu Alec.
Intr-un minut toata gasca a plecat. Deea, Bonnie, Sophie, Ian si Dean au plecat impreuna.
- De luni incepe scoala. Nu ne mai putem pierde fiecare noapte la fel.
-Eu ma apuc serios de invatat. Trebuie sa scot medii mari sau ma omoara mama.
-Sa il vezi pe tata ce se  supara cand iau note mici!
Deea ajunse acasa, apoi Bonnie si la sfarsit Sophie.
-Noapte buna baieti!
-Sophie, o data si o data, tot te prind eu sub un felinar cu un baiat.
-Da. O sa retin sa ma feresc de felinare.
-Pa Sophie. Noapte buna. Mai vorbim si maine.
-OK Ian. Nu uita ca maine avem ordin sa iesim cu Bonnie pana in centru la doua. Pa-pa!
-Gata, a inchis usa dupa ea. E acasa. E draguta Sphie asta a ta.
-Dean, nu e Sophie a mea! E doar Sophie Blizzard. Nu e a mea, a parintilor ei, a nimanui. E Sophie a ei.
-Ok. Nu te aprinde. Totusi, iti sta bine cu franţuzoaica in brate.
-Sub felinar?
Pana au ajuns acasa, amandoi au ras continuu.

Sophie

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.