miercuri, 7 septembrie 2011

Un an de blog'sor

Si cand te gandesti ca nu stiam ce sa fac cu tine la inceput...
Te-am facut din distractie si plictiseala. Ma uitam la tine si nu stiam la ce sa te folosesc. Apoi m-am gandit sa te dedic vietii de liceu (perle de profi, şotii de elevi), dar o data, uitandu- ma la TV m-am revoltat si am inceput sa scriu despre ViAiPi-urile idioate din tara noastra. Acum esti panoul descarcarii mele. Poezie, proza, filme, carti, viata mea, viata altora, ganduri, sentimente, idei si poante....
La inceput erai E--Steph.blogspot, sub numele de E-Steph's Blog, apoi  Stefania. Dupa ce am inceout sa scriu "Sophie" m-am indragostit de nume si mai tare si acum esti BISophie.blogspot, tot Stefania.
Ai peste 120 de postari, peste  4 300  de vizualizari, cele mai idioate cuvinte cheie ale tale sunt:
1.am bani, nu ma intereseaza pt lectie deschisa la dirigentie
2.avatar cine ma iubeste buzz
3.avatare dragoste miss you"
4.poza bojoaga stefania
5.ma doare capul de ganduri
Eh... Ai facut un aniosor si iti zic: La multi ani! Fii sanatos si ne mai auzim si vedem :D :X :*

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.