sâmbătă, 24 septembrie 2011

Ca sa fie mai simplu

Te gandesti ce e in capul meu, ai vrea sa imi citesti gandurile, sa imi iei mintea la scotocit...
Imi ziceai ca daca ai putea ai face schimb de creier cu mine. Daca gasesti vreo modalitate zi-mi, te las.
Vrei sa stii ce am in minte?
In minte am numai vise imposibil de realizat, vise inutile care imi ocupa timpul cand ma plictisesc, mofturi de copil alintat ce le voi vedea realizate cand voi fi in lume pe pielea mea, nu pe spatele parintilor.
In fiecare minut al zilei am o melodie in creier ce imi toaca nervii cand nu imi place si care imi inunda urechile cand o ador, incat nu mai aud nimic din ce-mi spun altii. Am imaginea prietenilor mei si am vesnic intrebarea "Oare ce fac ei acum??", ma gandesc in fiecare ora oare cum ar fi fost ziua daca erau si ei langa mine.
In cap am numai planuri pentru prezent sau pentru un viitor foarte apropiat, deoarece nu vreau sa-mi irosesc sperantele degeaba. Am numai probleme adolescentine, numai impresii de timp prea putin. Am mustrari ce imi zic ca vorbesc prea putin cand sunt cu tine cand am atatea de zis, mustrari ce imi zic ca nu ma concentrez destul, ca nu-mi amintesc ceea ce vreau cu adevarat sa-ti zic decat dupa ce pleci. Am gandul si frica care-mi spun mereu ca nu stiu ce va urma, ca nu stiu cand si cum te voi pierde, ca trebuie sa profit acum de ce am si sa-i las numai amintiri ce merita pastrate fiecarui om ce-mi place.
In minte am numai pareri de rau ca nu pot fi mereu acolo, ca nu pot mereu sa te ajut, ca te dezamagesc, te supar si nu stiu cum reusesc.
In minte am numai goluri si plinuri, numai lucruri rationale si visatoare, dar in inima...
In inima am numai lucruri ce le dobandesc fara ratiune, doar datorita celor din jurul meu...
In inima am numai fericire cand ma gandesc la cei cu care imi petrec cele mai frumoase clipe. Am un dor amar ce-mi zice ca trebuie sa stau mai mult, am o tristete surda pentru ca nu stiu ce ai auzit, am dragoste pentru ca te cunosc, am multa indiferenta, extrem de multa pentru foarte multe lucruri din jurul meu, dar pentreu cei ce nu-mi sunt indiferenti, cei pe care ii pot numara pe degete, am mult respect si bunavointa, multa dorinta de bine si multe vise placute, multe ganduri pasnice si multe sentimente nobile ce nu vreau sa se sfarseasca vreodata.
Dar un lucru il am si in minte si in inima, dorinta de a continua fara ruptura. Sa-i am mereu pe cei doi langa mine. Tu si ea...

Acum stii? Daca mai vrei doar intreaba-ma! 

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.