luni, 19 septembrie 2011

Alleluiaaaa

Dupa o saptamana intreaga de amortire (defapt.. pun pariu ca mai putin de o saptamana…) pot sa rasuflu usurata si sa zic „Frate! Merge iar netul!!!!”.
Sunt in extaz, sunt topita si returnata in forma initiala, de bucurie.
Netul asta mi-a dovedit ca daca stau acasa fara el sunt pe jumatate paralizata!
Simt ca zbor printre stele, pe undeva pe langa o nebuloasa. Dupa un week-end grozav cu niste oameni „nebuni” cum vezi numai in filme, prieteni buni de familie de prin Covasna, acum mai am si o zi minunata de luni pentru ca si-a revenit netul, dupa ce am invatat cum e sa paralizezi la tabla cu proful de mate de langa tine (Chestie necunoscuta de mine pana acum o.O Sper sa nu se mai intample ^_^).
Nici daca vroiam nu stateam atat fara sa zaresc macar pagina de blog.
Slava Domnului ca sunt iar in viata. Acum pot sa imi descarc episodul din „The Vampire Diaries” si sa il vad. A inceput sezonul trei pe cincisprezece septembrie.
Inca o data, sunt in extaz si va urez o saptamana la fel de fericita ca ultimele cinci minute ale vietii mele =D

...

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.