joi, 22 septembrie 2011

Feisbuc

Tocmai ma uitam pe pozele unei fete pe Facebook si ma gandeam... De ce puştanii incearca sa iasa in evidenta?
Eu una ma amuz teribil cand ma "holbez" pe feisbuc'uri. Gasesc poze de la persoane sub unsprezece ani foarte copilaroase, dar ideea lor este sa fie poze "mature", intre doisprezece si paisprezece cu pozitia tipica de pitipoanca ( Bine.. Pozitia asta o gasesti mai la toate varstele), sau cu tipicul picior indoit, mana in sold , par dat peste cap, privire ucigatoare si seducatoare. Apoi, de pe la cincisprezece ani sunt intantaneele (sau pretextul de instantanee, dar oamenii cauta camera disperati ca sa apara in cadru), apoi de pe la optsprezece ani, iar poze copilaroase gen "Vreau sa fiu iar copil" si saracele mame ce pozeaza in tipicul "Eu am casa, barbat, copii! Ce vrei de la viata mea? Un zambet iti ajunge!!! Acum dispari!!"
Gasesc tot felul de naţii de poze modificate incat sa para "cool" dar nu reuseste nimeni, sau poze modificate din placere si ti-e mai mare dragul sa le privesti.
Unii se chinuie prea mult sa arate perfect, se chinuie prea tare sa arate ca ei stiu sa le modifice si posteaza fiecare coltisor de partitie cu poze pe care il gasesc.
Eu una nu inteleg deloc de ce lumea pune mii de milioane de poze cu "Sailor Moon", "Pretty Little Liars", "The Vampire Diaries", "Supernatural" si nici nu urmaresc serialele, sau Miley Cirus, Selena Gomez, Demi Lovato si toate desenele pe care le mai poti gasi pe net. Ok, le posteaza, le eticheteaza, lumea vine, da LIKE pentru ca a fost etichetata acolo si punct.
O singura data am gasit o fata care a pus un desen pe FB cu cap: Fata din desen semana foarte bine cu ea. Parul, ochii, draguţenia ei si fragilitatea ei.
Macar, din cate am reusit eu sa vad, pe facebook sunt mai putine pitipoance, sau... Pitipoance mai stilate decat pe HaiFaiv...

...

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.