luni, 29 august 2011

S-a insurat Borcea!!

Ca sa vezi bai nene, S-a "maritat" Borcea!!! Nâţ nâţ nâţ!!!
Azi, de la ora doua, la cat am deschis televizorul, pana la ora asta, de fiecare data cand era timpul pentru stiri, asta era prima. Ce atata chestie, frate?
Be-he-he-caaaali se lauda ca e bogat si nu mai stiu ce tampenie, ca macar bogatii sa arate ca au bani, Bla-rahat, bla-rahat, bla-rahat.
La inceput Borşia asta avea 500 de invitati, acum 600, meniul e putin imi pasa mie cate parale de persoana, mireasa are rochia de pe la nu stiu eu ce designer de'a lui Beyonce, la fel si ginerica ala cu fata de curuleţ de maimuţică, ba ca aia s-a suparat ca i-a calcat cineva trena (pai atunci de ce a vrut-o asa de lunga? Era logic ca asta oricum se va intampla), ba ca restaurantul nu mai stiu cate "fytze" are, ba ca la biserica au avut nu stiu cati preoti... Nunta anului (dupa cate zicea una de-i reporter), ce mai....
Mie una, cand ii vad, imi vine sa le dau in cap cu un iatagan, dar acum depinde de fiecare. Daca altora le plac chestiile astea... N-am ce le face, ii las cu placerile lor...
Eh...
De ce mondenitatile astea mie mi se par inutile si stupide iar altii de dau in vant dupa ele, nu stiu...
Noi sa traim fericiti, desi cand ii vezi pe astia ti se face rau si numai fericit nu esti...
Da-le Doamne bani daca asta vor, dar si creier in cap si fa-i sa nu mai se dea atat in vand dupa paparazzi, ca dupa aceea sa aiba de ce sa para deranjate si enervate ViAiPi'urile astea.

...

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.