sâmbătă, 6 august 2011

Stupefiant

De joi pana azi la 12:00 a fost la mine o fetita de 8 ani (tin sa precizez ca ea trece in clasa a 3-a).
E draguta, e isteata, desteapta, jucausa, inimoasa, mereu incearca sa ii impace pe toti, sa nu supere pe nimeni si mai este si foarte vorbareata (Acum stiu ce simt oamenii cand vorbesc mult :D Promit sa ma stradui sa tac de acum inainte ).
Eu, cand stau la calculator dau drumul la muzica, asa ca, dupa obicei, winampul mergea. La mine in playlist predomina rock apoi pop. Din senin o aud pe fata ca imi cere sa schimb melodia. O schimb, apoi ma intreaba daca nu am vreo melodie de-a lui Cercel. Eu ma intorc la ea cu o fata gen: "WTF??? Ai innebunit!!!" si o intreb daca ei ii plac manelele si a zis ca ea numai manele asculta. Pana la urma am reusit (merci Doamne) sa o multumesc cu niste Miley Cyrus pe care am mai gasit-o prin folder.
OooooooooooooooooooCheeeei!!
Mi se pare numai mie ca generatiile de azi se duc de rapa? Tot fetita in cauza ma intreba care baiat e mai frumos de la ea din clasa si a incepu sa ma intrebe de nustiu ce Cosmin, Alin, George, Gheorghe, Ion, Vasile, Gigel, de parce eu ii cunosc pe colegii ei. Ca sa o multumesc i-am zis un nume pe acolo la intamplare. Pai fetele pe care le cunosc si au varsta mea cand erau la 8 ani se jucau cu papusi. Tin minte si acum cum ne laudam cu papusile noastre, cu rochitele pe care le faceam din tricourile pe care nu le mai purtam si le taiam, cum cautam noi sa inebunim parintii sa ne cumpere ursuleti pe plus si baloane.
Acum cand merg pe strada, copii de clasa a 4-a care trec pe langa mine nu mai discuta despre masinute, papusi si desene animate, vorbesc despre "cat de frumoasa e gagica lor" si foarte des ii aud zicand "Sugi P**a Uăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăi", ori  prea-bine cunoscutul " Ti chiş pi frieză uăi".
Unde-i respectul, buna crestere si cei sapte ani de acasa in ziua de azi?

Educati copii mai frumos, va rog!

2 comentarii:

  1. Nasol de tine. Daca era Irina cred ca ii punea repede Cercel. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda.. pai mare adevar zici, sa stii ca si eu am observat asta, copii de acum au curaj sa se ia la cearta cu noi astia mai mari, si daca mai si comentezi, te mai si injura, mai mai sa sara la bataie, dar ce educatie le poti cere parintilor sa le dea, cand acestia nu o au ?

    Se duce copilaria de rapa... ma revolta ceea ce se intampla cu astia mici din ziua de azi...

    Dar asta e... :)
    Mersi de vizita:D pupici

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.