luni, 22 august 2011

Sophie [3]



Draga Sophie,

Nici nu incape vorba sa nu te iert.
M-am intalnit cu Ian cand a iesit de la tine si expresia de pe fata lui era de neinteles. M-am speriat cand l-am vazut si l-am intrebat ce ai patit. Mi-a zis, dar am vrut sa te las s ate odihnesti, numai eu nu stateam pe capul tau atunci, cu toata sperietura pe care ai tras-o.
Mama ta a plecat atunci pana la politie sa vada cate cazuri asemanatoare au mai fost si m-a sunat ca sa vin sa stau cu tine pana vine ea inapoi. Am folosit cheia pe care mi-ai dat-o mie, dar eu am lasat-o sub ghiveci pentru ca nu mi se parea normal sa am cheia apartamentului tau. Tu cu toata increderea ta in mine. Ma coplesesti si acum ma bucur ca mi-ai dat-o. Cred ca pana la urma o iau in custodie. Nu se stie cand am nevoie de ea pentru tine.
Aratai jalnic, erai ciufulita, hainele tale erau prafuite si sifonate. Nu-mi venea sa cred cum arati. Tu esti mereu aranjata si grijulie cu tinuta ta. Cand am dat ochii cu trupul tau adormit m-ai inabusit lacrimile, te-am luat in brate si am inceput sa te legan. Presupun ca nu-ti mai amintesti ca si tu m-ai luat pe mine in brate. Tresareai grozav in somn si faceai niste grimase inspaimantate. Am inceput sa iti cant incet cantecul de leagan al Elsei si te-ai mai linistit.
Nu te-am vazut in viata mea nici macar pe un sfert atat de terminata pe cat erai aseara.
O sa cumpar niste catuse si o sa te leg de mine. Nu te mai las singura, domnisoara, niciodata!!! De acum cel putin un an o sa imi fie frica pentru tine. Si mai stiu si ca tu te plimbi noaptea prin parcuri, ca iesi ziua prin locuri darapanate pentru viziunile tale fotografice, pentru sedinte foto, iar eu iti dau nas. Dar stiu si ca mereu te asiguri ca nimic nu se poate intampla acolo unde te duci. Ai fost persoana potrivita la locul si timpul nepotrivit, cred eu.
Vin maine cu tine, bine inteles. Vin cu tine si te ajut cu placere mereu. Stiu ca si tu ai face orice pentru mine. Ai fi in stare si sa te arunci in fata unei masini doar pentru a ma salva pe mine.
Fiinta draga, acum nici nu stiu ce sa zic. Mai bine te duci cu un baiat intr-un apartament necunoscut, decat sa fi luata pe sus de afara, dar daca in apartament te asteapta altii, mai duri si mai rai?
De ce fetele sunt mereu necajite, badjocorite si folosite ca pe obiecte? De ce suntem noi atat de slabe si de neajutorate in fata unui barbat?
Te iert si te iubesc si eu enorm, Sophie! Si stii ca mereu te voi iubi, oricat de zapacita esti tu si caracterul tau ca un vulcan!

Sophie

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.