duminică, 24 aprilie 2011

Un Paşte Fericit!!

Azi e ziua bunicului meu, care sincer, pe mine ma cam plictiseste uneori... Ma roog!!
In consecinta, mama ma trimite la el.. Cu cadoul... Prietenul sora-mii trebuie sa apara p'acasa p'aici deci... Trebuie sa ma duc singura... Disperaaant!! Noroc ca matusa'mea a venit din Italia si am cu cine sa rad de el :D O:)

Si cand ma intorc.. Poate o gasesc si pe fina pe aici pe la mine pe acasa... Mi-ar placea foarte mult... E de treaba... Si de o seama cu mama :-?? (Fina, pentru ca a fost cununata de mama si tata :D)


Pai.. Am de urat "Un paste FOARTE Fericit Tuturor!!" Sper ca iepurasul v-a adus ce ati vrut, daca nu, lasati-i o scrisoare... Poate va aduce anul viitor!!


Hristos a Înviat!!!

P.S. In caz ca am scris cuvinte stalcite, scuze.. Ma cam grabesc :D

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.