sâmbătă, 30 aprilie 2011

Actori...

Tocmai am terminat sa ma uit la Pirati din Caraibe: Blestemul Perlei Negre. Da.. Stiu ca e primul film din serie, da, am mai vazu si alti Pirati din Caraibe (Chiar si o varianta italiana, dar tot Jack Sparrow ma satisface mai mult), da, stiu ca au legatura intre ele filmele, dar eu am un obicei prost sa nu ma uit la filme in ordine, sau sa citesc cartile in ordinea logica (inafara de serialul "The Vampire Diaries" si cartile din seria "Jurnalele Vampirilor"). Nici macar volumele "Harry Potter" nu le-am citit in ordine si nu, nu ma laud cu ceea ce am citit :D
Ideea despre care vroiam defapt sa scriu...Ma fascineaza niste actori foarte tare. Sunt comici intr-un mod unic.De exemplu... Daca tocmai am terminat de vazut filmul... Sa-l luam pe Jhonny Depp...
Ca Jack Sparrow... Omul este foarte comic. Mie imi este imposibil sa ma opresc din ras cand incepe sa se prosteasca, sa faca pe interesantul, sa dea sfaturi si sa negocieze, cuvant care la un moment dat era foarte folosit in film :))
Ca Sweeney Todd din "Sweeney Todd: The Demon Barber of the Fleet Street", era foarte sinistru, pentru ca el taia gatul oricui venea la el pentru barbierit, folosindu-le carnea pentru a face placinte la nou faimoasa placintarie a (domnisoarei) Mrs. Lovett (Helena Bonham Carter). Cand acestia se duc la picnic si Lovett incepe sa cante, Depp iar este foarte comic, gandindu-se cum sa il omoare pe cel care i-a rapit fata....
Ca The Mad Hatter din "Alice in Wonderland", Depp este iar foarte comic, mai ales cu dansul Flutterwacken.
Trebuie sa recunoastem ca Jhonny Depp este un actor foarte valoros in cadrul Hollywood-ului, dar si o maaaaaaaaare figura!! Eu una il admir foarte mult si mai are si o voce minunata (Canta in Sweeney Todd)
Helena Bonham Carter este si ea putin comica in rolul lui Bellattrix Lestrange din "Harry Potter", dar si stranie.
Cel mai mult imi place de ea in rolul "Red Queen" din "Alice in Wonderland". Cu capul ei imens si prostia ei fara masura... Alice zice "uhm" can o intreaba cum o cheama iar ea o ia ca pe un nume... Straniu si ciudat... Sau ca sa se simta ea mai bine, slugile ei isi pun nasuri si urechi si peruci ciudate, ori foloseste porcii pe post de scaun pentru picioare, ori omoara broscoiul pentru ca i-a mancat prajitura...

 Si preferatul meu.. Ian Somerhalder (lung nume..) Mare figura si el in rolul lui Damon Salvatore din "The Vampire Diaries". Umorul lui negru si prostiile pe care le face. Cum o da in bara mereu, felul in care bea pana incepe sa se dezbrace si danseaza sau "killăreşte" femei (Nu l-am vazut sa "manance" barbati pana acum.. Mai bine bea din pungile alea) ori felul in care ii omoara pe toti, sau pe Jhon... iar dupa cinci minute ala apare viu in sala cu petrecerea.... Mie mi-a ramas o replica din sezonul unu in cap pe care nu o pot uita... Era la carnaval si Jeremy abia se certase cu Elena, iar acesta ii zice lui Jeremy: "I have so many emotions, but I can't find a way to express them all!!! Being a teenager is so hard!!!" facand fete foarte amuzante, ori, in episodul 18 parca...Din sezonul doi, era cu Elena la dans si ea il intreaba cum se simte, iar el zice "I'm cool as a cucumber!!!"(Sunt calm ca un castravete :)) )

Si mai sunt foarte multe exemple, dar este cam 02:00, mi-e somn, si oricum am scris mult, incat nici eu nu cred ca mai citesc o data tot :D

Noapte buna! Ne mai auzim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.