marți, 26 aprilie 2011

Descifreaza


Imi asez ochelarii mai bine pe nas si ma gandesc.
Sunt versurile mele….
In fiecare cuvant exista cate un rost
Inteles numai de mine
Oare va exista….
Cineva….
Care la le descifreze,
Sa le inteleaga?
Viata afisata in labirint de cuvinte
Sentimente ascunse la vedere…
Orbul gainii….
Cine spune la intamplare nimereste…
Ma fac auzita prin versuri si glas.
Ma fac vazuta prin litere si faptura.
Sunt aici, peste tot…
Si totusi… nicaieri.
Ma vezi, ma auzi,
Si totusi, ma pierzi.
Ma pipai, ma mirosi
Si nu ma recunosti.
E straniu, neobisnuit.
Nu ma simt in largul meu
Strigand in gura mare ce ma doare.
Descifreza-ma…
Eu iti las un puzzle,
Iti las sentimente de gasit.
Iti las sensuri in versuri...




...

2 comentarii:

  1. Să ştii că de la un timp eşti mai greu de descifrat. Trebuie să stăm mai mult împreună. Altfel mă rătăcesc de tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Mie imi convine ;)
    Doar.. Convinge-o pe Elena sa te lase la mine.. Altfel... O feliem!! >:) Mwuhahahhaaaaaaaaa :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.