miercuri, 13 aprilie 2011

O.K.

Lumeee Lumee!!!M-a apucat Duminica o inspiratie ciudata si m-am pus pe Scris Poezii

Cum s-a intamplat???

N-aveam ce face Duminica pe la 4 si ca un Flash brusc mi-a venit o inspiratie inca prezenta... Deci m-am apucat de poezii...Majoritatea persoanelor care s-au delectat cu "versurile Ştefiene" au zis ca am inspiratie.... Acea majoritate fiind: Kath, Chris, Laura... Isa... Iar Elena a zis ca asa poate si ea sa faca poezii.. Pur şi simplu pune niste cuvinte si BOOM!!! Uite poezia.... :-??
.....
Eu acum... Nu stiu ce sa zic despre ele.... Pot fi putin... Ciudatele.... :-??


Pai... De maine o sa apara poezii pe Blog la eticheta "Versuri Ştefiene" (My sphere)
Bineinteles ca o sa mai existe si critica sau povestiri de ale mele pe langa aceste chestii in versuri...


Rima... Pe unde exista.. pe unde nu.... Ma omor mai tare cu sensul versurilor decat cu rima...
Strofele.... Una lunga si buna toata poezia....
Titlul... Pai asta depinde de ce scriu....


Nu sunt versuri gen EMINESCU!!!

Asta sa fie clar... Pana o sa ma apuce pe mine asa o sensibilitate romantica o sa se mai nasca vreo 3 de "Mihai Eminescu" la noi in tara...


 Pai....Vom vedea reactiile intregii sfere ce-mi viziteaza blogul...... Si va  urma...


S-aveti fericire!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.