luni, 25 aprilie 2011

Primavara


O briza imi adie parul.
O raza imi arde obrazul.
Pleopele nu se mai deschid.
O mireasma imi inunda mirosul.
Caldura...
Primavara adie lin.
Berzele zboara spre locuri vechi,
Randunelele rectifica cuiburi parasite,
Copacii infloresc, inmuguresc.
Mieii zburda prin fire de iarba
Abia iesite...
O primavara dulce imi reinoieste mintea.
Totul renaste ca dupa un razboi cu poluarea.
Pastele se apropie repede.
Albinele aduna merinde din flori,
Brotaceii prevestesc caldura, seara.
Greierii sar nestiutori prin iarba.
Totu-i o joaca.
Totul-i intr-un spirit de liniste.
Totul inspira incredere.
Bunavointa, placere.
Case curate. Garduri vopsite.
Oua rosii, impodobite. 
Iepurasii isi zburlesc codita mica,
Isi ridica urechile lungi si casca.
A venit si timpul lor.
Acum este timpul sa fie venerati si asteptati.
Acum este primavara,
Acum este cald.
Acum totul revine la viata!




...

2 comentarii:

  1. dupa tot ce ai spus , ma gandesc de ce urasc primavara ? probabil pentru ca nu sunt optimista. Frumos scris , felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! Sincer, mie primavara imi place mai mult :D

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.