vineri, 15 aprilie 2011

Ce chestii omenesti...

Acum.. Adica asta apare pe blog la 10:00... Oricum... Acum Stau pe Net, Mess, Blog, cont DeviantArt...
Ploua si afara este urat... M-am saturat de vremea asta urata, nasoala, rece, uda, cu vantul asta enervant care bate cu 200000 km/h. Deocamdata ne cam aflam sub un nor constant de ploaie (O.K. Ma simt ca in "Twilight" :O )
Ideea pe care vroiam defapt sa o "analizez"....

Exista pe lume aasta niste exemple ciudate de oameni... Acum vorbesc cu Elena despre un acest gen de exemplu...

Un baiat o place si o intreaba daca atunci cand va fi el la facultate (Adica peste 2 ANI!!!) ei doi vor mai vorbi sau daca vor apuca.. poate... sa fie impreuna... Desi ea i-a zis ca are prieten si ca ramane cu cel pe care il are....
Mai sunt niste fenomene ciudate prin "orasul nepasatorilor: Vaslui" (Eu nu sunt chiar 100% nepasatoare... Doar  vreo 30%-40%) sau nu neaparat in Vaslui... Si in lume, in general, fenomene de oameni care le spui clar in fata "Pa-pa, Adio, Au (nous ne) revoir pas jamais , Oublie-moi, Forever Good-bye, Farewell, Vaya con Dios, Adiós, Lebewohl, lassen Sie das Nehmen,  ОПНЫЮКЭМШИ " iar ei te intreaba "Maine la ce ora ne vedem???"
De ce este asa de greu de inteles mesajul?? Ca doar nu ii bate cineva in cap cu ciocanul de nu inteleg sensul cuvintelor....
Sau mai sunt fetele acelea ciudate batute in cap cu nicovala si copita si ciocanul si peste care au mai cazut si camioane si le-a dereglat creierul de tot (carora Kath le-a luat apararea cand am adus vorba despre asta) Care se omoara daca le lasa iubitul cu 4-15 ani mai mare ca ele sau sunt "Distruse pe viata pentru pentru ca il iubeau asaaaaaaaaaa de muuuuuuuuuuuult!!!" El pur si simplu mi-a zis "Mmmmdah... Asta zici tu dar nu e asa... Totusi au "oarecum" dreptate..."... Ba nu!! Nu au dreptate!!! Nu au dreptate deloc!!! Atata timp cat sunt tanara, nu am copii, nu sunt maritata si am totusi o viata in fata, un destin, o soarta, orice in fata mea, prieteni (Fie ei oameni sau animale sau pietre) nu merita niciunul sa-mi dau vata pentru el!!! De ce?? Pentru ca eu sa ajung pe unde se zice ca ajungi daca te omori... Iad??? Sau ca el sa isi dea seama ca ma iubeste dupa ce ma omor si nu se mai poate repara nimic sau ca el pur si simplu sa zica "Dumnezeu sa o ierte, a fost o fata buna..."  sau, mai rau sa zica "Oricum era o curva in limba dupa mine!!"???
Iar daca am copii, cu atat mai mult trebuie sa stau in viata, pentru a-i vedea realizati, sa fiu sigura ca nu fac aceleasi greseli ca mine.
Oricum in lumea asta Foaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarte Maaaaaaaaaaaaaaare mai gasesc 1000000000000 de exemplare ca fostul si sigur gasesc altii ca el, dar care arata si mai bine....
Le dau 55%  dreptate doar persoanelor care au ramas fara familie: Copii, sot mult iubit, parinti, frati / surori.... adica acelor persoane care nu mai au nimic pe lume... Si nici lor nuprea...

Sau nuprea inteleg genul persoanelor care stau la panarama cu fete/baieti si intr-o saptamana, de luni pana duminica isi fac cam 1000 de iubiti/ iubite si care pana duminica seara 999 dintre ei au papucii dati iar cel din urma are papucii dati luni, iar roata se invarte....
Stiu eu pe cineva care era asa (Ma bucur extrem de sincer ca te-ai schimbat!!! >:D< >:D< >:D< )
Dar sa te "combini" cu cineva doar pentru a-l / o face sa sufere.... Nuprea fain (Desi am avut si eu o tentativa sa fac asta o data... :-"  )

Sau mai sunt cei combinati de ceva timp si mereu isi zic "Ma despart de el/ ea. Acum sun si ne despartim", iar cand cei doi se intalnesc nu se mai despart... "Da' parca nu m-as desparti... Da' parca mi-e drag/a... Da' nu mor daca mai stam putin impreuna.. Da parca simt ceva mai profund pentru el/ ea" desi restul cercului de prieteni vede cat de buna, foarte buna, rea, sau toxica este relatia celor doi.... Si chiar daca prietenii insista pe despartire sau pe impacare.... 

Ma roooog....

Oricum... Astea sunt doar parerile mele... Daca te aflii printre persoanele care au astfel de tentative, n-ai decat... Iar daca pana la urma te omori... Fii sanatos...
Eu stiu doar ca n-am in cercul meu prieteni care sunt dornici sa se omoare (din cate stiu eu)... Doar unu pe ici pe colo care mai face rost cate o zgarietura cand sufera sau este suparat....

Auf Wiedersehen

 S-aveti Fericire Intr-o Tara De C*c*t.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.