vineri, 12 noiembrie 2010

Prea mult pentru mine...

Azi a fost o zi chiar tare.
Toata clasa se plangea ca dam lucrare la istorie, petntru ca nu am mai facut istoria de vreo 2-3 saptamani, pentru ca din 27, 19 nu au nota, ca am chiulit prea multi acum 3 saptamani, inclusiv eu... Blah blah... Chestii deastea... istoria fiind ultima ora. Toata lumea se stresa "Ce facem la isto, ce facem?"
 La Geografie profa nici nu s-a obosit sa vina, probabil ca era cu strainezii, maine sau azi pleaca. Asa ca baietii ingeniosi de la IX G s-au gandit la jumatetea orei, dupa ce ne saturasem de facut galagie, ca ar fi bun un "Lapte-Gros". S-au si pus pe treaba, dupa ce au facut echipele si au inceput sa sara. Eu cu Iubire (Music Infusion) si cu Elena ne-am pus pe o banca si am vizionat. (mai lipsea pop-corn-ul, ce-i drept). Razvan: a fost pus pernuta! Saracul, de fiecare data cand sareau aia, gemea, ori ca se apasau pe burta lui, ori familia :D. Pana la urma, dupa vreo 20 de minute,  a sarit H-U-L-K mai nashpa pe Cos si au realizat toti 6 ca din cauza lui Hulk au ramas fara coloana (si familie) :D
 Apoi Iuliana era sa ma nimereasca calumea in mufa cu un caiet de istorie, in timp ce o lua in brate pe Teo (parca nu se mai vazuse de 500000000 de ani, mrg... era un fel de imitaie intre mine, Elena si Iubire, doar ca noi ne luam in brate pentru ca ne intelegem si iubim (nu, nu suntem pe invers, iar) si nu ne prefacem ca nu ne-am mai vazut de ani de zile)
 La romana m-am straduit din  rasputeri sa ridic mana ca sa zic ce am de zis dar nu am fost ascultata la fiecare idee, ci doar la jumatate dintre ele.
 A venit ora de istorie! Cos a plecat pentru ca nu stia nimic si se gandea ca dam lucrare. A intrat proful in clasa, a facut prezenta, a pus absentele, apoi a inceput :" Mmmmmmmdaaaaaaaahhhhh, ssaa vedem ce am avuut de pregatiiit pe aaaazi!" Dragu (asculta), Modoranu (asculta). "Acum sa terminam de predat lectia trecuta"
 Si uite asa IX-G'u s-a speriat degeaba ca dam lucrare la istorie (plus ca eu am ramas masca in pauza cand am vazut ca eu invatasem din carte mai mult decat predase pentru lectia de zi, adica invatasem si lectia pe care a predat-o azi:O:O):D
 Apoi m-a apucat o bunatate extrem de ciudata si o fericide destul de tampa pentru gustul meu :-??
Am fost cu o prietena sa caute un cadou pentru o verisoara, apoi am ajutat-o pe mama cu niste treaba pe acasa, m-am dus eu de buna voie si fara sa stau pe ganduri dupa paine la magazin (Chestie pe care eu o fac doar obligata, santajata sau daca mi se promite ceva in schimb), in drum spre magazain am vorbit la telefon cu un Stef si cu o Stefania (Midnight Sun) (pai ce era sa fac, ma saturasem de muzica din playlist si ma plictiseam sa merg pur si simplu singura cu singuratatea si linistea din jurul meu). Intai am vorbit cu Stef, ne-am intrebat reciproc de viata, obiceiuri, despre balul bobocilor de la noi de la liceu (noi pentru ca si el a fost la Procopiu, tot mate-info, dar el a terminat liceul), apoi mi-am amintit ca zicea ceva de o parola, ca i-a spart-o cineva si i-a schimbat-o si nu mai poate intra pe adresa lui. Eu cu toata bunatatea mea excesiva m-am oferit sa incerc sa vad daca pot eu sa i-o gasesc si schimb. NEtipic eu, dar e un tip detreaba, merita :D
 Apoi, in drum spre casa, cu painea in punga din mana si chinuindu-ma sa desfac o bomboana pe care pana la urma am scapat-o, am vorbit cu Stefania. I-am povestit despre ziua mea, apoi m-am oferit sa ii fac azi un DVD si nu sa il las pe ultima suta de metri, sau pe luni :D :- "
Am deschis calculatorul, am deschis mess-ul si am incercat sa schimb acea parola, normal ca fara succes pentru ca Stefan nu mai stia codul pe care l-a pus cand si-a facut ID'ul. I-am zis ca nu am ce sa-i fac, a zis intr-o mainera destul de draguta "Nu e nimic, iti multumesc ca ai incercat, o sa rezolv eu problema asta pana la urma" Aud niste voci peacolo care il puneau sa imi zica: "dar totusi, nu stii cat e scorul??" ":-?? Nu, am vazut eu nocturnele aprinse dar nu stiu sigur cu cine si cum joaca" "O.K. merci iar" "Cu placere, noapte buna!"
Draguta excesiv cum sunt azi, m-am apucat si de DVD, am pus  fisierele, am facut DVD'u am sunat-o ca sa ii zic, apoi ma intreaba daca am pus si un folder cu niste chestii de la engleza. Eu zic ca da, apoi zice "..... Da stii... folder-ul ala nu trebuia pus" O.K. Bag iar DVD'u in calculator, deschid Nero, sterg fisierul, ii dau "burn" si rezolv problema.
Apoi intra Cris pe mess, ma intreaba ce fac si zice ca el e la meci, joaca azi Vasluiul cu Astra. Il intreb de scor, zice ca deocamdata e 0-0 (era minutul 27) zice ca vorbim mai tarziu (Probabil trebuia sa tipe pe acolo) ii urez vizionare placuta si ii sugerez sa nu raguseasca. Sii ii trimit un mesaj si lui Stef cu scorul, in caz ca il mai interesa.

Inca sunt bine dispusa, stau pe mess cu P. si imi sugereaza sa ii dau beep cand termin de scris si postez pentru ca se plictiseste :D

Pai... Beep

S-aveti fericire....

Ma dor ochii, nu cred ca mai stau prea mult cu ochii in ecran: Noapte Buna!!

P.S. Diriga ne zice cand iesim la tabla sa aruncam un ochi ca sa vedem ce se reduce. (Pai eu tin la ochii mei, cum mai pot sa ma uit dupa baieti fara ei?? :O:O:O Prefer sa stau in banca si sa privesc decat sa ies la tabla si sa arunc ochii :D:D:D:D)

..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.