vineri, 26 noiembrie 2010

Fizica de ieri.. Tipicul profului retardat!!!

Ieri dimineata, de la 08:00, a avut loc in clasa noastra, adica sala unu, parter, o serie de lectii deschise pentru nu stiu eu ce....
Clasa mea, adiga clasa 9G, a fost mutata in laboratorul de fizica.
Tot de la ora 08:00, am avut fizica. Test pentru clasa si teza pentru H-U-L-K.
Vine un sfrijelit la noi in clasa si zice:" Domnul vostru de fizica nu este in liceu, are niste probleme, dar mi-a lasat mie Testele si teza voastra"
"Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, copiem pe ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupteeeeeeeeeeeeeeeeee"
"Problema este ca eu nu le gasesc"
"Bai neneeeee!!! Esti prost!?!?!?!?!?!?! Iti dai seama ca vorbesti tu acolo!?!?!?!?!?!""
"Asa ca nu mai dati teza si testul azi, le dati data viitoare cu profesorul vostru!"
"Bai Frate!!!! Esti un criminal!! Si ne f..... proful de info cand vede ca o sa mai avem un test/teza in saptamana cu teza de la info!!!" (Doar ca proful de info nu a zis nimic cand a aflat :D)
TOATA clasa vorbea. O vede pe Xena, si o scoate la tabla, rasfoieste un caiet si incepe sa zica ce problema sa scrie. Ea se uita la noi, noi ne uitam la ea si ciclul se repeta la aproape nesfarsit :D Incepe sa scrie niste trasnai pe acolo, timp in care eu vorbeam cu Iubire, care statea in stanga mea. "Asta e prost!?!?!? Noi nu am facut  asa ceva!!!", intre timp noi desenam si fata lui de tampit pe caietul ei de fizica.

 De retinut: inlocuitorul arata ca si cum capul statea pe un  bat, care era corpul. 

 Scrie Xena la tabla tampenii "fara numar", in timp ce eu si toata clasa vorbeam. Dar... Din toata clasa, el m-a vazut pe mine ca vorbeam.....( A fost ca si cum ceilalti erau invizibili, iar cineva montase un NEON rosu pe mine pentru a iesi in evidenta!!!) Si zice "Domnisoara... Tu vorbesti incontinuu, ia zi-mi, ai vreo propunere pentru a rezolva problema de la tabla??" "Eu, din pozitia mea de cotul pe genunchi si barba in palma mainii cotului de pe genunchi, ma uit la el si tac (Cri, Cri, Cri....). Dupa ce isi ia ochii de la mine, Elena (Spartana mea), care statea in dreapta mea imi zice : "Zi-i ca trebuie sa aduci la acelasi numitor."
Se intoarce proful iar la mine si zice:
"Cum te cheama domnisoara??"
"Ăăăăăăă.... Elvi..."
"Lasa asta, pe mine ma intereseaza numele tau, nu prenumele!!!!"
"Aaaaaa, pai Costache!!!!''
"Bun, (rasfoieste paginile catalogului, eu maresc ochii, din aceasi barba de pe palma din cot :D) Costache....  Uite, ai un 5 la fizica si unul la mate!! Daca nu stii nimic, de ce vorbesti incontinuu???"
Vroiam sa ii zic tare dar m-am abtinut, asa ca a auzit numai iubire si Elena
"S..i P..a in mortii matii!! De unde dracu stii tu daca eu stiu sau nu vreo ceva?? Pana mea, pe mine nu ma intereseaza ce zici tu, atunci s-a intamplat sa iau 5!" La fizica nici Ciprian, geniul clasei, nu a luat 10, si la mate nu am stiut sa scriu la lucrare 2 axiome, inafara de cea a paralelelor, si ma incurcasem, la fel ca altii la o chestie cu non p, p^q, (p si q), altfel as fi luat si eu pe putin 8 :D
Pana la urma se hotaraste sa imi puna data in catalog si mie si Xenei.
Pana la urma iese la tabla Ciprian prin aprobarea profului "Haide cavalere!  Iesi tu!"
Scrie el pe tabla... Pana ajunge la un sistem de ecuatii. Jos, scrie 5ec(uatii), 5 nec(unoscute).
Proful incepe sa tipe de pe langa masa mea
"Da de unde ai invatat tu sa scrii asa?? Cine te-a invatat pe tine sa faci asa??
Eu raspund:
"Domnul profesor de fizica!"
"D-ra! Nu e bine asa"
"Dar daca el asa ne-a invatat, noi asa facem"
"D-ra! Pe mine nu ma intereseaza ce te-a invatat profesorul tau de fizica!! Asa e incorect!! Proful tau de fizica este un Dezorientat care nu stie nimic!!"
WTF!?!?!?!?!?!??!?!?!?
"Dar noi asa facem la domnul Munteanu" (proful nostru de fizica de drept)
"Ăăăăăăăăăăăăăăăă.... Domnul Munteanu... Ăăăăăăăăăăăăăă... E un profesor bun.... Daca asa v-a invatat el pe voi......!!!

"Da, Ne-a invatat sa scriem 5 ecuatii, 5 necunoscute, necunoscutele secundare si cele principale."
"Bine, doar ca mie nu imi place sa pierdem timpurl cu detalii inutile"
Esti un prost!
"Hai sa continuam!"
Pana la sfirsitul orei a incercat sa para detreaba dar a reusit sa para un prost si mai mare!! Soarta, noi deja stiam de la stramosii nostri de la 11G ca el este un retardat si un prost la care toata clasa inafara de 9 elevi pleaca, dar el nu pune absent, toata lumea copie pe rupte dar el sta ca prostul si se uita!
La sfirstiul orei mie si Xenei ne zice proful: "Am sa vorbesc cu profesorul vostru sa nu ia in consderare data la nota, sa nu va puna niciun punct in plus, niciunul in minus"
Xena :"Dar nu ne deranjeaza sa fie punct in plus :D"
Proful:" O sa ii zic sa ia nota in considerare la purtare"
Tot prost ramai!!       

Apoi, la ultima ora:Geografie, eu si iubire ne-am pus sa numaram de cate ori zice profa "Da"
Profa, are un tic ceva de genul: "Blogul Stefaniei, Da? Are poza cu pescarusi, Da? Pe fundal,Da? Si pescarusii sunt desenati, Da? Si fundalul din spate, Da? Este albastru, DA??
Ieri, de la 12:37 pana la 12:59 a zis de 60 de ori "DA", iar azi: de la 10:09 pana la 10:35, profa a zis de 71 de ori "DA" in fraza!!! Enorm!!!!!!!!!!!

P.S. Eu incep sa scriu pe blog o data la saptamana, iar Laura de 3 ori pe zi:D
P.P.S Gata Iubire, Am terminat :D:D :*:*:*

S-aveti fericire intr-o tara cu specimene de profesori incompetenti!!!


....

2 comentarii:

  1. =)))Iubire, rulezi!:))):*:*
    "Blogul Stefaniei, Da? Are poza cu pescarusi, Da? Pe fundal,Da? Si pescarusii sunt desenati, Da? Si fundalul din spate, Da? Este albastru, DA?? esti belea=))))))))))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.