miercuri, 3 noiembrie 2010

Bai frate!!!

Ce chestie!!

Am tastat jumatate de ora la un subiect pentru azi, si cand am dat click pe "postare" Ghici ce??? Eroare!!!! Te rugam sa te conectezi... Dupa ce am stat jumate de ora si am scris coduri si parole non-stop pentru ca nu mi le accepta,  iar mailul de la google nu mai aparea cu schimbarea parolei, am reusit intr-un final sa schimb parola (cu venirea prea intarziata a mailului de la google).
Din cauza acestei chestii mi-a luat vreo 3 ore sa-mi fac o tema la romana care mie, initial ar fi trebuit sa imi ia 10-15 minute. Am ajuns si eu intr-un final la Harry Potter, ador cartile si filmele alea, nu are cum sa imi ia tema prea mult timp oricate pagini as scrie, ce naiba!!

Subiectul initial era despre ticuri si cum le putem aduna, dar alta data ca am nervi, este ora 20:40 si eu mai am si tema la info, despre care uitasem pana mi-a amintit o fata :D

P.S. Ms ca m-ai sunat ca sa ma intrebi de tema!!!
P.P.S. Cris!! Nu "te" mai rade de mine cand am nervi pentru ca nu-mi merge ceva!!!!!

S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.