marți, 9 noiembrie 2010

...

Daca in week-end nu am avut timp sa scriu si azi sunt scurta! (Parca vad ca zic asta dar ma intind iar la vorba)

Joi, a fost ultima zi cand am scris ceva, vineri: Balul Bobocilor Liceul Stefan Procopiu, Sambata hoinareala prin Iasi cu Stefania, Sambata seara am sarbatorit Mihaele nascute pe 6.11, Duminica mi-am indreptat lenea spre teme, pana am realizat ca nu are sens sa scriu si pentru marti, miercuri, joi..... asa ca m-am pus la un film: Harry Potter, iar (Stiu iubire ca nu te fascineaza dar sincer, e tare si eu mor dupa S.F.), Luni am citit "Mara" (frate ca plicticoasa mai e cartea aia) si azi la scoala, am sperat sa ma intalnesc cu fratemiu ceea ce s-a si intamplat, de 2 ori. (Nu, nu ma intalnesc cu el acasa ca nu e frate biologic,  eu am doar sora biologica)
Saptamana trecuta a fost ciudata. Mi se pare mie sau timpul trece foarte repede cand trebuie sa stea in loc pentru a savura momentul iar cand trebuie sa treaca extra-repede sta pe loc? Cred ca nu numai mie mi se pare asa!
Oricum, saptamana asta sunt mai libera, in legatura cu invatatul si saptamana viitoare la fel. Dupaia, pana in saptamana cu 16 Dec. am numai teze, trist.
Oricum, nustiu de ce dar proful de info tine mortis sa ne asculte, sa ne dea teze si lucrari dimineata la 8 cand toti dormim ca bobocii in fund, la propiu si la figurat. Profa de romana e lejera, proful de fizica face glume, dar nu le mai tin minte ca sa le si postez, profa de chimie e paznica, are tatal bolnav si cam lipseste de la scoala, pe profa de bio au inlocuit-o extraterestrii!! E detreaba, nu ne asculta cand o rugam si e mai comunicativa, incepe sa para draguta >:P :-&. Diriga se incrunta cand ne sunt deranjate, intrerupte, inlocuite (sau chestii de genul) orele de mate. Iar elevii de la IX G sunt aerieni prinsi cu pluta pe conducta. Pauzele sunt rai si orele, ore de somn.
Azi au venit niste strainezi (elevi si profesori) de prin 7 tari la noi in liceu, printre care Spania si Italia, care stau aici pana sambata. Au venit, cu insotitor de la noi din scoala, bineinteles, deoarece prin liceu, de capul lor, se ratacesc. Au intrat si la noi in clasa si ne faceau poze de parca eram cele mai rare raritati rare din univers si de parca copii elevi de la mate-info nu mai existau in lume (Concluzie: Suntem pe cale de disparitie)!!! Era o colega la tabla, aveam mate si unii intrebau daca ea e profesoara, ca e cam tanara (adica colega mea de 15 ani). Se ridica diriga si zice:"No, i am the professor". Insotitoarea alora de la noi din liceu stia doar sa zica "This is the class of mathematics" :)) :)). Un italian a vazut ca Delia face problema la tabla si mai cheama o tipa si ii arata, la care aia zice  in italiana "E grea problema". Dupa ce pleaca, diriga zice "E grea pentru voi nu pentru noi"
Da, problema era grea pentru ei, ca mie mi se pare foarte simpla.

M-am lungit totusi putin.

Pai cam atat pentru azi si probabil si pentru maine.

S-aveti fericire.....

P.S. Bravo Creato, Miss-ul nostru, Pacat de mister, Participantul nostru era muuuuuuuult mai bun ca misterul castigator!

"Sfirsit Daca"

....

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.