luni, 1 noiembrie 2010

Crima!

Oh! Frate!
Azi nu am timp prea mult!
Maine am lucrare la Informatica si Matematica, iar eu voi mai fi ascultata la Geografie si Logica! Norocoasa, nu?
Mai ales ca la geografie mi-am invatat (Ce bine ca am invatat macar acolo).... din carte. Este o totala amestecatura de cuvinte. Descrie era precambriana, paleozoica, mezozoica si neozoica (si pe mine ma doare capulla inceput, apoi reia iar fiecare era si mai da iar detalii despre ea, apoi scrie despre despartirea continentului initial in sud si nord, descrie continentul din nord, apoi pe cel din sud, apoi iar se revine la Eurasia (N), apoi iar la Gondwana (S), dupaia mai zice nustiu ce! Mi-am pierdut o parte esentiala din viata incercand sa reusesc sa inteleg ce zice, dar important este ca tot le incurc!

Nustiu de ce, dar proful de informatica/TIC, tine mortis sa dam teste si teza dimineata de la 8, iar daca in saptamana cu teza de la info mai avem teza la alt obiect, va face in asa fel incat sa fie foarte grea teza si sa nu poata nimeni sa ia nota maxima!!!

La mate trebuia sa dam azi lucrare. Intra diriginta in clasa, incepe sa predea o lectie noua. Ceasul din clasa noastra este cu 10 minute in urma. Se uita la ceas diriga cand arata si jumate (el era defapt fara 20) si zice :"Scoatem o foaie de hartie acum sau la dirigentie??" (WTF!!! Lucrare de jumatate de ora??Mie imi trebuie mult mai mult la mate ca sa reusesc sa fac si eu de un 5 macar!!)
Ii zicem ca ceasul nu e bun si realizeaza ca nu avem timp in 20 de minute sa dam test. Apoi zice:" O.K. la dirigentie atunci". O colega (inspirata a fost) intreaba :" Dar dam test si din lectia care abia ati predat-o??" Mie (si intregii clase) mi-a cazut fata cand am auzit raspunsul, (cred ca va dati seama despre ce este vorba)! "Da, dam si din lectia asta!". Mie una nu mi se pare logic sa predea ceva si peste 3 minute sa vrea sa dam test din ceea ce tocmai a predat!!!
Noroc ca la dirigentie ne-a salvat Psihologul, pentru ca a venit la noi la clasa si am facut psihologie. (Nu e trecuta in orar dar noi il vrem sa vina)

Pana la urma lucrarea ramane pe maine. De la 8 la 9 la info si de la 9 la 10 la mate. Nasol, nu?? Dar macar stiu ca scap!

Acum sa vad ce nota mica iau in lucrari, ca devine mai complicata materia, cel putin la info!

Ma duc sa ma mai "uit" peste niste probleme la info!


Bafta si.... stiti voi... S-aveti fericire......

P.S. Inca nu mi-a trecut 1 la franceza, sa vad miercuri rezultatul final. Stiu doar ca Cos este foarte pesimist si tot week-endul a invatat verbe la franceza :D

2 comentarii:

  1. Mneee..eu m-am lasat pagubasa.N-am facut nimic.Macar sa iau un 2 relaxat decat un 3 constipat:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nasol de voi. Daca te-ai luat dupa dirig.
    :))
    Poate nu si-o fi facut si blog ca sa vada comentariul.
    Dar la dirig ma astept sa aiba, e in pas cu trend-ul.
    =))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.