duminică, 24 octombrie 2010

Zile...

Mai este putin timp pana la ziua mea ... Stateam ieri si ma gandeam... Oare cine isi va aminti de mine? Din toata familia mea de 4 membrii, de mine uita lumea mereu! Ba pentru ca sunt mai mica, ba pentru ca au treaba,ceea ce normal ca nu imi convine!
Apoi mi-am amintit fara sa vreau de cei care scriu la status"La Multi Ani mie!!!"sau de lene scriu numai "LMA Mie" eventual mai adauga si "Sa traiesc!!". Mi se pare ridicol sa faci asta!!!
In primul rand, unde este fascinatia de a vedea cat de multi isi amintesc de tine? Eu prefer sa tac, apoi sa le zic ca a fost ziua mea, sa fiu putin rea si sa ii vad cum inventeaza si cer scuze, pentru ca le pare rau ca au uitat de mine, decat sa anunt tot universul "Băi, vezi ca azi e ziua mea!!", apoi sa fie ceva normal sa stie toti!!
 Saptamana trecuta vorbeam pe mess cu Cris si m-a intrebat pe cat e ziua mea. Eu i-am zis in mare, dar nu exact, ca pe --.10.10. e ziua mea. A doua zi m-am intalnit cu Cris si cu Stef, care stia cand e ziua mea (suntem prietene de 8 ani, ce naiba!!!). Vine Cris fericit si-mi zice: "Stiu, pe 24 e ziua ta!!!" Ma uit uimita la el si zic "Nu, nu e pe 24" Sta, se mai uita o data la mine si zice "Asa scrie pe HI5'u tau!!!".  Incep sa rad si zic: "Eu nu imi pun zilele exacte pe site-uri, pentru ca nu vad sensul! Pe hi5 sunt nascuta pe 24.10, pe Yahoo! pe 14.02, pe DeviantArt (DA), cred ca am pus bine data, dar inca nu sunt sigura de asta, oricum nu ai de unde sa stii daca e buna sau nu!" O intreaba pe Stef, care se uita derutata la mine. "Bai! M-ati zapacit rau de tot!! Nu mai stiu pe cat e ziua ta!! E pe 20 si ceva, dar nu mai stiu!!". Incep sa rad si o lasam balta cu zilele de nastere.
 Azi dimineata (azi fiind 24.10.10), suna Stef pe la 08:40, raspund si imi zice:"Ăăăăăă, La mulţi ani?" Stau, ma gandesc 3 secunde, timp in care ma hlinzesc, apoi intreb: "Eu chiar te-am zapacit sambata, nu?". Ea raspunde ca o pisica timida: "Da.... :D" Apoi radem amandoua dupa ce isi da seama dupa reacţia mea, ca nu e azi ziua mea.
  Ideea este ca: Este mult mai amuzant sa ii vezi pe altii cum isi pun mintea la treaba, incercand sa isi aminteasca zilele de nastere, iar daca nu o fac, este si mai satisfacator  sa ii vezi cum isi cer scuze pentru ca uita de tine!

P.S. Sunt scorpion, sa nu cereti sa nu fiu rea!

P.P.S. A fost foarte tare azi, Stefania!! Mama a ramas cu impresia de care ai zis tu, dar apoi i-am explicat eu ca nu ai  ghiozdanul mare si incapator :D, sa mai vii sau o feliem pe Elena, in special eu!! :)):))>:) ("Muhahaha")



Azi nu a fost o zi rea, dar totusi: S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.