luni, 18 octombrie 2010

Da... Chestii tot enervante!

Mai stiti cand am zis ca scoala incepe sa devina mai buna?? Nu mai am aceeasi parere!
Nu stiu daca sunt multi cu problema asta, dar pe mine sigur ma enerveaza.
Defapt.... Ma dispera cand profesorii ne iau din pauze!
Ca de exemplu, profa mea de mate, ne-a dat un test saptamana trecuta. Cea mai mare nota din clasa a fost 5, cu tot cu punctul din oficiu, bineinteles, inafara de nota celui mai destept Gigel din clasa, care a  fost 10....
Azi, am rezolvat testul in clasa ca sa vedem cum trebuia rezolvat, si s-a apucat in pauza, sa ne predea lectia urmatoare. Nu putea sa ne lase in pace pauza?? Dupa ore, de la 14:00 la 15:00, am avut dirigentia (vorba vine "dirigentie", ca facem tot matematica). Trebuia sa vina psihologul, un tip detreaba care ne aduce, cand vine, jocuri si chestii ca sa ne mai distinga, sa ne mai destreseze. Cand nici nu s-a sunat de intrare, intra profa in clasa. Noi, uimiti, intrebam "Nu vine psihologul?", raspunsul, logic ca a fost "Nu, nu vine". Toata ora ne-a predat propozitii si predicate, la matematica.
La ce ne-o mai ajuta si chestiile astea chiar nu stiu!! adica, mie mi-e destul ca preda non-stop formule si chestii pe care oricum nu le inteleg, cu ce ma incalzeste sa stiu ca "Exista x,b,c astfel incat x-b+c> 35666" este o propozitie cu predicat si cuantificator, nu stiu (pentru a-mi aminti cuvantul Cuantificator a trebuit sa verific caietul :D)
Eu cred ca imi ajung formulele la algebra si la geometrie cu ariile, unghiurile si celelalte chestii, nu am nevoie de gramatica matematica, serios!!
Plus ca, dupa ce ca era 15:00, eu aveam autobuz la 15:30, alti colegi la 15:15 si liceul meu este in fundul orasului (la propriu si figurat), ne-a mai tinut si 10 minute esentiale in plus. Pe langa asta, mai si radea de noi "Nu va mai uitati la ceas ca oricum stati in clasa cat vreau eu"!

Asa, pentru sfirsit, concluzia este ca profesorii ce ne retin pauzele sunt cele mai enervante persoane cu viata din lume, oricat de detreaba si draguti ar fi inafara scolii!!!

P.S. Cele mai enervante lucruri sunt alcoolul, manelele, drogurile, idiotii care se iau de fete fara sa fie nevoie, fara motiv (Da! Idiotii sunt lucruri, nu fiinte!)


Hey Cris, mai este enervant cel care are abilitatea de a ma ridica in brate foarte usor, chestie demonstrata, si sa ma arunce in zapada, iarna, sau cei care se iau de alte persoane pentru ca practica anumite lucruri, desi acele persoane le practica cu mai mult spor :-P ;-) (nu pot peciza despre ce e vorba, ca sa nu  dau idei tampite pentru altii).

Nu te supara!; -) ;-)

S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.