marți, 19 octombrie 2010

Cum vi se pare asta??

Eu nu ma uit niciodata la stiri din propria initiativa.
Mai trec uneori pe la parinit prin camera, sa mai vorbesc cu ei, seara, sa vad ce au mai facut, avand in vedere ca eu dimineata sunt la scoala, cand vin fac teme si invat, iar timp de familie mai am doar seara si in week-end, atunci cand nu ies cu fetele sau cand nu am activitati.
 Cand trec pe acolo, ei se uita la stiri sau la filme.
Nu inteleg ce vad ei interesant pe "Realitatea". Adica, e ok sa se uite ca sa vada ce mai e in tara asta distrusa, dar acolo, mai mereu se cearta politicienii intre ei, vorbesc toti deodata si nu mai intelege romanul nimic! Sau, cand sunt stiri din ce s-a mai intamplat in tara, mereu zic despre violuri, furturi, accidente, decese.
Romanii sunt prosti! Ce alta tara ati mai vazut voi sa se laude cu crime si violuri? Alte tari, mult mai destepte din punctul asta de vedere, se lauda cu frumusetile tarii! Cu sisteme de invatamant, cu realizari si campanii ECO!
La noi se face reclama cu betivii, hotii, curvele si cersetorii din tara!
Cum ramane cu toate locurile frumoasa din tara noastra?
Eu am ramas uimita cand am fost in Cheile Bicazului! E super-tare acolo!!! Sau la Tusnad, ori la Lacul Sfinta Ana,   unicul nostru lac format intr-un crater de vulcan. Stiti reclama noua de la orange, cand merg toti oamenii aia la camping pe marginea unui lac? Acolo e Lacul Sfinta Ana! Sau prin munti! Valea Oltului, Brasov, Sibiu, Sighisoara, Maramures, Poiana Sarata, chiar si la Cetatea Neamtului, sau la casa lui Ion Creanga!! Cum ramane cu toate astea??
 Mi-a povestit cineva,  recent, despre America. Acolo sunt cu*ve la tot pasul! Dar americanii, nu arata asta, ei arata despre viata in California, sau ce mai e pe la Hollywood, Strazile din NY, natura din Yellowstone! In Anglia se lauda cu Oxfordul, Harvard, cu toate monumentele din Londra, In Franta, toti francezii sunt designeri, artisti, Turnul Effel este cunoscut in toata lumea, etc.
Nu are sens! Uite din minunatiile din tara noastra:






































S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!!


Un comentariu:

  1. Romanii nu sunt prosti ! Majoritatea statiilor tv din Romania sunt in mainile unor straini (evrei si tigani) verosi care arata ceea ce scrii tu aici, tocmai pentru a mari RAUL din Romania. Este o manipulare psihologica : cum se simte romanul cand vede la tv ca "face parte" dintr-o natie de criminali, violatori, talhari ? Se autodesconsidera, isi pierde demnitatea umana, devine un animal usor de manipulat de catre strainii (evrei, unguri si tigani) care au pus mainile pe Romania in decembrie 1989. Mi-am anulat abonamentul la cablu in 2001 ! Mi-e sila de propaganda antiromaneasca a acestor canale tv !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.