joi, 28 octombrie 2010

Chestii scolare!

Pai... Nu stiu cati stiti, dar azi (28.10.10) a fost greva. Cel putin la mine la scoala. Dupa a III-a ora, adica de la 11:00.
Eu, de la 10:00-11:00 si de la 11:00-12:00 am avut informatica. In prima ora am facut exercitii, apoi am avut pauza mare. Se suna de intrare, intra proful si zice: "Am o veste, acum, voi o luati cum vreti (buna sau rea)". Nici nu a trebuit sa termine ca noi am si izbucnit: "E Grevaaaaaaaaaaaaaaa!!!!\:D/". Iubire (nu va ganditi la prostii, e o fata si nu, nu sunt pe invers) intreaba: "Putem sa plecam acasa?? Diriga a zis ca putem sa plecam acasa daca se face greva" Nu ne-a lasat sa plecam daca nu o intrebam pe diriga daca suntem liberi sau nu, asa ca am plecat cu "iubire" sa vedem daca ne lasa sau nu o data sa plecam acasa. Am luat-o prin celalalt capat al liceului, am fost la cabinetul de mate, unde nu era si in sfirsit am ajuns in cancelarie! Acolo ii zicem unei profe sa o cheme pe doamna diriginta. Se duce inauntru, ii zice, apoi acea profa vine si ne zice ca "Da, asteptati un minut, a spus ca vine la voi imediat."
Stau cu iubire, ne holbam la nebunii de elevi de pe holuri cum pleaca acasa, unul s-a trezit sa strige "Facem Greva!Vrem sa stam la ore!"(normal ca la bascalie) vedem, cum diriga vine spre usa, dar se hotaraste sa se intoarca inapoi in cancelarie!!! Mai stam, ne mai holbam, vedem fosti colegi de ai mei de prin liceu care nu stiau daca sa plece sau nu, in fine! Diriga se hotaraste de vreo 4 ori sa vine inspre noi, dar de fiecare data s-a intors in cancelarie.
A mai iesit psihologul din cancelarie, nu stia care e verdictul grevei. Mi s-a parut extrem de ciudat. Psihologul, un tip mereu bine-dispus si vesel, incerca sa para vesel dar arata de parca tocmai a aflat ca i-a murit animalul de companie la care tinea foarte mult, ca sa nu zic vreun membru al familiei.
Le este foarte greu cu statul asta care nu le da banii pe salariu, care si asa ca tot continua sa se micsoreze!
Mie una imi place ca se face greva si ca nu merg la scoala, dar cand ma gandesc ca dupaceea trebuie sa recuperez orele pierdute, cand ma gandesc ca din cauza prea multor greve pot sa raman cu situatia neincheiata si ca asa trebuie sa repet anul scolar, prefer sa ma duc la scoala zilnic, si sa traiesc acolo cele minim 6 maxim 7 ore zilnice ale vietii mele si asa destul de epuizante!

Ideea acestei intregi bolboroseli, doar pentru a ajunge intr-un punct, este ca: Greva pare "mishto" dar defapt este nashpa, nashpa rau de tot! Din cauza grevei pierdem multe, si eu nu rezist sa repet 2 ani aceeasi clasa si materie!!

S-aveti fericite intr-o tara de cacat!!!!!

Nu mai cenzurez nimic pentru ca tara asta nu merita cenzurare la cuvinte asa de inofensive! Copii oricum stiu ce e ala cacat, se uita oricum sa-si vada rezultatul in WC!!

Pe bune! Nu ati observat asta, de la cei care au invatat sa se usureze la WC recent, pana la cei de vreo 4-6 ani!

3 comentarii:

  1. O, buna, iubire!
    Mda...am ajuns acasa si am inceput s-o iau la intrebari pe mama (care lucreaza tot in invatamant; "Mama da' de ce era suparat profu' de psihologie?El e asa de treaba mereu...de ce erau toti suparati?Bre, da' de ce pana mea astia erau toti cu telefoanele la ureche si ce-o fost faza de azi?"...blah...cre'ca azi am inteles cel mai bine ce e cu bietii profi.
    MI-e mila de ei...(de profa de biologie nu!!!...adica:-" hai sa fiu buna:-" si de ea...oleaca:D )


    Deci da!
    Maine scoala!Treci si-ti fa tema la mate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe cand eram eu in liceu am prins o greva de vreo doua saptamani, parca atunci se tot vorbea ca a fost cea mai lunga greva din invatamant. Oricum a fost cam naspa dupaia cand profesori incepeau sa bage materie in noi ca sa recuperam, si problema e ca nu faceam ore suplimentare sa recuparam, ci pe parcursul orelor.

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo, pune si tu sa poti lasa comment si pe baza de Nume, email si link.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.