luni, 18 octombrie 2010

Sincer... E penibil

Intr-o zi, am intrebat-o pe mama: Cand eram eu mica tot asa vorbeau astia la tv, sau inteleg eu acum ca sunt mai mare? (chestiile astea obscene, legate de sexualitate)
Raspunsul a fost unul clar: Da, asa a fost mereu!

Ma mai uit si eu pe la desene animate, cand am timp, daca pot sa le numesc asa. Inca imi plac, dar nu cred ca va mai dura mult pana sa incep sa le urasc. Deja incepe sentimentul! Filmele sunt mult mai bune sau desenele clasice de o ora jumatate, plus minus jumatate de ora...

Pe Cartoon sunt chestii gen Bakugan (daca se scrie asa) sau Hero 108, sau mai era unu, Best Ed, parca. Am vazut si eu cate un episod din chestiile astea. Deci, desenele astea pur si simplu atrag copii pentru ca fac mult zgomot! Sunt penibile si fara  sens!! Un S.F. fara rost. Imaginatia copiilor este INFECTATA cu chestii stupide!! Radeam sambata seara, parca, de fata chestiei alea galbene, Ed, din "cel mai bun Ed"! are dintii aia desenati mult prea mari, chestii infecte!

Mai vizionam desene, daca asa se numesc, pe Disney Channel. Ce-i drept, ador "Kid Vs. Kat" , Hannah Montana e OK, dar ma enerveaza toate figurile pe care le face Miley, aia, totusi, sa fim realisti, se vede clar ca Miley e Hannah, adica ce e cu peruca, ce e fara? Arata la fel... "Viata cu Zack si Cody" imi place. Fac numai trasnai copii aia! Dar, sa revin la ideea principala, nu mai sunt desene animate, mai mult sunt seriale TV. Cum ramane cu desenele gen "Spioanele" "Copii de la 402", mai era pe vremea lui "Fox Kids"  desenul animat "familia De ce" Cu copilul ala mic care mereu isi intreba parintii de ce se intampla chestii in juru lui si ei ii explicau miscorindu-se sau prin alte metode. Din desenele alea am invatat eu multe :D.
Dar cele mai enervante desene sunt alea de la "playhouse Disney" Cu Mickey Mouse sau "jungle Junction" (am vazut si eu reclame). E idiot cum fac aia, "Sa numaram pana la ciiinci, uunu, dooi, treeeei, paaaatruu si....... param pam pam, ciiiiiiiiiiinci! YeY, am numarat pana la ciiiiiinci. E ridicol. Cel mai aiurea este ca difuzeaza un episod din fiecare serial toata saptamana, daca stai non-stop pe Disney, ajungi sa stii desenele pe de rost!!!

Pe "Minimax" nu m-am mai uitat de mult, dar si aia s-au prostit. Am vazut cateva desene faine ultima data, dar foarte putine. Am vazut ca a revenit "autobuzul magic" "Sharon's Breakface" mai difuzeaza "Arthur" "Ashley and Mary-Kate in Action". Nu am mai vazut desenul ala cu "lumea Disparuta". Nu am vazut cum se termina, daca is mai gaseste Billy tatal, pe Jack, parca..
Povestile din folclorul maghiar sunt urate. Ne plagiaza pe noi, romanii! Ceea ce nu mi se pare corect. Am vazut "soacra cu trei nurori" in alta versiune, "ursul paca lit de vulpe", "punguta cu 2 bani" si multe altele.

Oricum, si asa ca tara asta se duce de rapa, ce mai conteaza daca infecteaza si generatiile astea mai mici, asa vom fi in rapa si mai rau!!

S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!!

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.