duminică, 31 octombrie 2010

Ghinion!!

Doamne ajuta!!!

Ieri am trecut pe langa un 1 la franceza!! Si cand zic am trecut, ma refer la faptul ca nu l-a trecut ieri in catalog!! Sa vad luni!
Cum s-a intamplat???
Simpluu!!!!
Am dat un test la franceza, in fata mea sta un coleg detreaba, cu care ma inteleg. Faza este: Cos, nu stie franceza! (Renunt la Gigica si Gigel :D)
Cum puteam eu sa il las sa ia 4 in lucrare???? Eu tin la colegii mei si ii ajut, daca ma intreaba, eu nu am de unde sa stiu cand ei stiu sau nu!
Si s-a intors la mine si a zis :"Zi-mi si mie ca eu nu stiu nimic!!" Si am intors foaia incat sa pot sa scriu si eu si sa citeasca si el (nuprea intelegea el, ca eu scriu foarte urat!!)Doar la ultimul subiect nu a reusit sa scrie pentru ca nu am avut timp sa ii zic si lui un dialog complet. Deci a scris doar exercitiile 1,2 si 3, nu si 4. Profa a corectat cateva lucrari in ora dupa ce le-a adunat pe toate, iar restul le-a lasat pe ieri.
Vine ieri in clasa profa, scoate lucrarile si observa "Vai! Dar nu le-am corectat pe toate?? Le corectez acum" Incepe ea cu spor pe acolo, ajunge la Cos si ii zice ca are 6. O.K. Urmatoarea?? Lucrarea mea! (eu mi-am recunoscut-o dupa taieturile de pe spate) Profa a auzit cand i-am zis colegului meu de banca ca e a mea. Sta, se uita, se incrunta, apoi zice "Deci sa inteleg ca tu ai copiat de la colega din spatele tau??" (Problema este ca profa ne-a adunat lucrarile, iar lucrarea mea a pus-o exact sub lucrarea lui Cos, care e xerox lucrarea mea cam 85%). Ne incruntam amandoi si zicem "Nu!! Nu am copiat!" (Pentru Dumnezeu!! Cum era sa recunoastem ca a copiat si ca l-am lasat sa copie???)
Lasa lucrarile noastre deoparte si zice "Le las aici pentru ca nu ma pot hotari daca sa pun 1 pe ambele lucrari sau nu" (DAMN IT!!! 1???? NUUUUUUUUUUUUU!!!)
Pana la urma termina de corectat toate lucrarile si ne cheama la catedra. Noi o tinem mortis ca nu s-a copiat si profa ne arata ca avem aceleasi greseli, ca e imposibil sa gandim la fel si sa mai si stam unul langa altul in banci. Trece un coleg pe langa noi atunci si zice "Doamna, asta este telepatie" Pe mine ma bufnea rasul si nu stiam cum sa nu rad ca sa nu se supere profa si mai tare.
In Sfarsit, a iesit afara, (i-as fi taiat macaroana si as fi iesit pe usa inaintea ei exact cand trebuia sa treaca ea, dar am zis ca mai bine stau locului!) In fine! A iesit afara, am iesit si eu, m-am enervat tare ca vroiau sa imi iasa lacrimile de nervi, dar m-am calmat si am inceput sa ii "umplu frigiderul cu mancare". Aveti incredere, nu vreti sa stiti ce ziceam!!! Dupa ce am zis bine, ca o fata radea de mine deja, a aparut si Cos. Distrus, ganditor, necajit ca are 1. La engleza a vazut ca nu era trecut in catalog, dar tot trist a ramas.
Asta este. Rad eu acum, dar macar nu raman corigenta! Pentru moment, daca imi pune 1 in catalog, imi iese media 4.50 :D:D
Victorie! Nu raman corigenta! Decat daca i se pune pata pe mine si pe Cos :(

Cum ziceam.. Doamne ajuta sa nu imi puna 1 in catalog!! Cu 1 ala as sparge gheata in clasa!! Note mai mici de 4 sau 5 nu avem deocamdata trecute in catalog!

S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!

P.S. Scuzati-mi exprimarea, cacafonia si repetitiile deranjante, dar chiar ma grabeam cand scriam si nu am mai redactat intr-un mod mai placut :D

4 comentarii:

  1. foarte de treaba profa ta daca eram in locul ei iti puneam 10 ca miai unplut frigiderul pe criza asta da daca ma mai gandesc nici 1 nu strica iti faci si u colectie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa, iubire, vin si eu cu spor din urma; ma paste groaznic un 1 la mate...si nu c'as copia, a n'am cum, da' mi-e ca mai mult de punctu din oficiu, nici ca scot:-s

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Parca vad ca si acolo scoatem amandoua note de toata frumusetea frigiderului :)) :D

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.