marți, 5 iulie 2011

Un fel de "Politete, va rog!!": Bârfa!

Grapefruits scria pe blogul ei acum cateva zile: "Sometimes, whatever it is other people think about you is their bag of rocks to carry. Don’t pick it up just because they wrote your name on it "
Si ma gandeam... Oare de ce unor oameni (85% din populatie) le pasa atat de mult de ce zic altii?
Mereu o aud pe mama zicand "Nu fa aia ca te vad babele, nu Zi aia ca barfesc babele, nu bla bla bla ca babele". Pai si eu ce sa fac? Sa las niste babe sa imi dicteze viata? Sa nu imi iau pantalonii scurti pe mine pentru ca se uita urat o baba sau sa nu ies cu un baiat pentru ca ma vede o baba. Si de ce daca atunci cand ma trimite ea cu un baiat strain de aceste meleaguri pana la magazin, in sat babele nu zic nimic, iar cand ma intalnesc eu cu unul, GATA!!! Babele!!?!?!?!?!
Este doar imaginatie!!! Eu clar prefer orasul pentru distractii si intalniri de orice fel, dar am iesit si de cateva ori p'aci pe la mine cu persoane de sex opus si, desi m-au vazut babele si se uitau lung la mine, nimeni nu a zis nimic, nimeni nu a comentat, iar totul a fost bine si frumos.
Si de ce trebuie sa aplecam urecehea dupa spusele lumii?
Mie una, nu imi pasa de ce zic ceilalti. Stiu multe persoane care incep sa imi zica:  M./ G./ J./ X./ K. sunt fitosi, nesuferiti, lenesi, barfitori, nu ii intereseaza deloc de ce zic altii si sunt insuportabili, asa ca sa sa nu stau cu ei ca nu se merita, mai bine sa nu ii bag in seama. Mie nu mi se pare drept sa mi se zica astfel de chestii.
OK, mai nene, poate ca tu nu ii suporti, poate ca ei se comporta asa cu tine, dar asta nu inseamna ca este la fel in privinta mea. Daca cel in cauza este dragut cu mine, nu ma jigneste si este de treaba in intervalul de timp in care stam impreuna, atunci nu trebuie sa le dau dreptate altora, nu trebuie sa incep si eu sa il barfesc din perspectiva celorlalti si pot doar sa afirm ca X nu se comporta asa si cu mine, ba chiar este dragut si poate... daca i-ai da mai mult credit, ar fi la fel si cu tine. Punct.
Si cunosc multe cazuri asemanatoare!
Asa ca... Va rog!! Nu mai aplicati urechea la toate cuvintele. Multi barfesc si pentru ca sunt invidiosi!!

Lasati curtea vecinului!! Politete!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.