sâmbătă, 2 iulie 2011

Dar mi-e drag...

Te uiti la mine, zambesti
Si iti aprinzi o tigara.
Inspiri fum, clipesti, apoi razi,
Expiri tutun si nicotina.
Nu inteleg de ce mai privesc,
De ce un zambet inabusesc,
Dezgust...
Te uiti mirat, apoi clipesti rar,
Stai serios, nemiscat, ma sperii
Te pierzi in ganduri ca un om incurcat,
Dar tu esti simplu...
Timpul trece, te enervez dar...
Niciodata nu imi spui sa plec,
Deci stau...
Mai rad la o gluma,
Te mai tachinez, ma prostesc,
Mai spun o poveste, mai fac o poanta,
Si razi.
Rasul tau mi-e drag...
Vorbim despre viitor de parca noi il scriem,
Ne facem planuri de parca le respectam,
Analizam fapte de parca noi am face
Altele mai bune, dar nu conteaza,
Oricum uitam...
E o copilarie matura,
E un joc improvizat,
E o prietenie nebuna,
Dar mi-e drag...

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.