luni, 18 iulie 2011

Spectacol

Aseara a fost un spectacol la noi in Copou pentru strangeri de fonduri pentru construirea unui adapost pentru cainii comunitari, din cate am inteles eu....
Printre cei care au cantat pe scena, au fost invitati si Treistariu si Niko, cica pe moca...
Va sugerez sa nu stati la concerte cu Treistariu, pentru ca la inceput, eu am crezut ca pe scena canta o oaie... Apoi ne indemna sa adoptam aminale, "cand vedem vreo unul singurel pe strada", pentru ca el are nu stiu cate pe acasa... Pai da... le adopt, dar imi garanteaza el ca animalele alea nu's turbate, le face el vaccinuri si, mai intai de toate, imi garanteaza el ca nu ma omoara mama cand ma vede cu ele?
Mie mi-e de ajuns cainele meu si pisica mea si punct.
Oricum, la spectacol nuprea m-am uitat, am auzit melodiile pe care le cantau cei de pe scena si de pe o banca relaxanta, nu a fost nevoie sa stau in picioare langa tot felul de ciudati ca sa ma holbez la nu mai stiu eu cine canta.
Oricum... inafara vocii de inceput a lui Treistariu, a fost frumos.

...

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.