marți, 5 iulie 2011

Copii

Unii copii sunt asa de dulci!!
Azi am fost la o prietena, ce are o surioara de 1 an si jumatate, care este o dulceata. Are parul blond, niste carlionti demni de invidie, este micuta, are falcute dragute de copil mic, niste dintisori albi si micuti, o voce dulce, subtirica si ceea ce imi place mie cel mai mult la ea, niste ochi albastri. Un albastru intens ca apa oceanului. Nu sunt eu mare fan al ochilor albastrii, dar este imposibil sa nu te indragostesti de acei ochi.
Azi am stat pentru prima data cu ea mai mult si ne-am si jucat putin. Am alergat dupa pui, gaini, curci, am jucat "Avionul", a dansat putin, putin "Gadilici", a papat niste laptic cu gris, a facut un puzzle cu ochii inchisi, destul de avansat pentru varsta ei :),  apoi o vizita pe la monitoi si ursuleti, cateva sperieturi bune cand fugea ca glontul spre mobila sau cand se impiedica din senin, ori cand facea ceva asemanator cu jumatate de tumba, dar a fost bine. Conteaza ca ea a fost "toata numai un zambet si un ras".
Dupa cateva ture prin curte alergand dupa gaini am inceput sa ne intelegem si mi-a aflat si numele, numai ca, pentru ca niciun copil nu poate sa pronunte Elvira, ea ma striga "Eby" sau "Ebiia" sau uneori chiar "Iby". Dar nu conteaza, imi place asa si mi s-au mai adaugat cateva porecle pe langa "Evy" , "Evia" , "Eviica" , "Evilica" , "Ivy" , "Ivia" , " 'tefaia" , "  'tefia" , " 'tefy ", iar cand am plecat cu sora ei putin, a incepu sa ma strige pe mine, nu pe sora ei  B-)
Am o istorie oarecum lunga cu copii mici :D, imi plac mult cei  cuprinsi intre 3 luni si 4-5 ani, pentru ca sunt draguti si ascultatori, apoi cei intre 5 ani si 7-8 ani sunt enervanti, nesuferiti si se dau smecheri.
Cunosc doar o exceptie, deocamdata. Cand acea exceptie ma vede parca vede cea mai iubita persoana din viata ei, nici pe maica-sa nu o mai baga in seama (O:) ). Avand in vedere ca atunci cand aceasta fata avea in jur de 4 ani am stat cu ea o vara intreaga, ma asculta mereu si aveam grija sa nu pateasca ceva, cred ca se explica... Ea ma striga "Elvirica" (Si inca o mai face, desi are 7 ani acum)  si nu suport ca cineva, inafara de ea sa imi spuna asa  :))  Nu stiu de ce, dar nu imi place :D, fac urat :D
Copii mici mi se par cele mai dulci creaturi de pe pamant, cand ii vezi cat de dragalas rad parca ti se duce toata tristetea. Ei sunt cele mai pure, nevinovate si inocente fiinte de pe pamant.

:) :) :)  :D :D :D

2 comentarii:

  1. Hmm :D si mie imi plac copiii :D sunt inocenti, puri :)

    Dar nu imi plac aia obraznici, i-as bate toata ziua! :)) hihihi:D

    Te pupacesc si multumesc de vizita>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu la fel :))
    Si eu iti multumesc tie :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.