luni, 4 iulie 2011

Pirates of the Caraibbean


As putea sa recomand un film... Dar de data asta recomand patru deodata.
De cand am vazut prima data "Pirates of the Caraibbean: The dead man's chest", am inceput sa caut toate filmele din serie, sa astept premierea ultimului film si sa caut si mai multe filme cu Jhonny Depp.
Ultimul film l-am vazut de doua ori deja :D O data singura <<acum vreo luna>> si o data cu Laura, la Laura.
Nu am de gand sa incep sa povestesc filmele, dar pot sa zic cu foarte multa siguranta in mine ca sunt niste filme geniale. Foarte comice, interesante si atractive.
Mie una, cel mai mult mi-a placut al doilea film din serie, mai ales scena in care Jack Sparrow era capetenia unui trib de canibali. Will s-a dus sa il caute si a fost bagat intr-o cusca rotunda de oase, Jack trebuia sa fie ars si i-a cerut lui Will sa il salveze (Foooooooaaaaaaaaarte comic limbajul tribului), apoi Jack a scapat, a inceput sa fie alergat de sateni; Will, Gibbs si ce a ramas din echipajul Perlei Negre au inceput sa se urce pe stanci cu cusca cu tot... Ah... Uitati-va si voi, imaginile nu pot fi comparate cu povestirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.