vineri, 14 ianuarie 2011

"Mnie!" La multi ani Iubire!!!

Povestea incepe asa...

Era prima zi de liceu, eram toti pe terenul de sport, cam aproximativ 2000 de elevi, iar eu stateam impreuna cu fostii mei colegi de generala, actualii mei colegi de clasa.
Directorul vorbea,
Nimeni nu il auzea,
Toata lumea vorbea,
Diriga disparea,
Forţoşii carti căra,
Elevii nervosi visa,
La vacanta ce ieri trecea.
Apoi... A fost plecarea. Toti eram in clasa. Scoala 6 pe randul de la fereastra, iar ea, cu prima impresie a noastra despre ea: o fata parca moarta, lovita de  ciuma sau ceva, cu parul drept lasat peste obrajii albi, nasul mic de nu se vedea, modul in care se ridica din banca de parca se desfigura.... Era acolo, in prima banca de la perete, langa usa, (Banca lui Gigi acum)... Statea, rupta de clasa, cu o privire absenta, ce trecea prin ceilalti colegi. Prima ei impresie?... (Citez ce mi-a zis ea mie mai tarziu.. peste cam 2 luni..)"Toti de la randul de la fereastra sunt niste fitosi... Cum Dracu' am nimerit eu in clasa asta cu toti retardatii astia?? Doamne!!!"
Apoi, a doua impresie a mea desprea ea... Tot se desfigureaza cand se ridica din banca!!!
A treia impresie: Frate, ce e cu  tipul ala brunet si parul putin lung si alalalt tip??? WTF???
A doua impresie a ei: "Aaaaaa, deci pe tine te cheama Stefania????" "Aaaaa, da, dar in general lumea ma striga Elvira..."
A patra impresie a mea" Nu mai pare asa de moarta si de dezmembrata... Hei uite! Se intelege bine cu Elena... As vrea si eu.. Sa stau cu ele.. dar... hmmm..."
A treia impresie a ei " Dupa cum se imbraca, cred ca asculta rock.. Doamne... aia e imbracata in Roz Aprins, Aprins, Aprins, Aprins, Aprins, Aprins, Aprins, Aprins, Aprins, Aprins si mulat!! Ochii mei!!! Parca ar fi cele mai bune prietene din toate timpurile. Cum pana mea se poate asa ceva??? Sfinte WTF!! Larg, calm si de treaba cu Roz Aprins si Fitoasa????"

 Apoi a venit ora de sport. Era frig afara si mie imi era frig, ea s-a impiedicat de poarta la alergarea cu spatele si radea in hohote. Ne era frig, a venit, m-a luat in brate, a zis "Imi place plarfumul tau" Iar prietenia s-a aprins...... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....
Am vorbit despre noi, i-am zis ca eu nu trebuia sa fiu aici si ea ma incalzeste zicand "Eu ma bucur foarte tare ca ai venit la noi in clasa, mie imi place de tine si vreau sa ramai!"



Acum... Stam mult impreuna.. La scoala... Ciprian mai pleaca la concursuri si eu ma mut in banca cu ea, incercam sa invatam dar incep sa vorbesc si radem de nu mai putem, povestim lucruri vesele si triste si ne pupam si imbratisam, ne poreclim iubi si beibi si iubire, ne "radem" si vorbim la info pana se enerveaza proful si o data ne-a si despartit, stam cu Elena si cu tipul cu parul mai lung "Luci" si cu celalat tip "George" plus alta Elena si Diana.
Luni era sa imi umfle ochiul, eu stateam si ma uitam tematoare la ea zicand "Nu ma lovi, Nu ma lovi"

La multi ani beibi si iubi si iubire si Isa si Isabelle si Oana si Onuţi si MusicInfusion si zachaotickid!!!!

La mai mult mai multi de 15 ani!!! Sa traiesti si sa ai tot ce iti doresti! Cred ca asta cuprinde tot ce trebuie....

Te iubesc bai iubire!!

La multi ani!!! de 15 ori!!!
  1. La multi ani!!! 
  2. La multi ani!!! 
  3.  La multi ani!!!
  4. La multi ani!!!  
  5. La multi ani!!!  
  6. La multi ani!!!  
  7. La multi ani!!!  
  8. La multi ani!!!  
  9. La multi ani!!! 
  10. La multi ani!!! 
  11.  La multi ani!!!
  12. La multi ani!!! 
  13.  La multi ani!!!
  14. La multi ani!!! 
  15.  La multi ani!!! 
P.S. Nu te astepta sa nu te urechesc putin :D

P.P.S. Eroare de postare :D

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.