luni, 20 decembrie 2010

Vacanta!!!

In sfirsit vacanta!
In sfirsit liberi!!
In sfirsit dorm pe saturate,
Nu ma mai stresez ca trebuie sa imi invat
Pentru lucrari si ascultari!
Nu mai am de facut teme
(Exceptia de rigoare: romana)
O sa imi fie dor de colegi,
Dar de asta s-a inventat iesitul in oras!!





Azi am facut un lucru chiar amuzant.Am stat la scoala doar primele 3 ore, apoi am plecat la Liceul Mihail Kogalniceanu pentru a sta in pauza cu Stef. Ei ii vine ideea ca eu sa raman la ea si la ore. Zis si facut!
Am intrat in clasa, i-am salutat colegii, am dat jos geaca si am stat cu ea si niste colege, iar in timpul orei am stat in banca cu colega ei de banca, Stef asezandu-se in fata mea, in prima banca. E foarte tare la ea in clasa, doar ca prea liniste, fata de galagia pe care o face clasa mea :D
Prima ora la care am asistat a fost latina. A fost destul de funny cum au sarit toti pe prof sa il roage sa le puna un punct in plus la tezele abia aduse :D Tipul e abia iesit din facultate, deci a fost usor de convins :D
Plus ca nici nu a observat ca eu sunt in clasa :D
Apoi, istoria... Pai profa aia e de treaba. Le-a adus si ea tezele. Apoi, la jumatatea orei ii lasa sa plece acasa. Super-tare! Nici ea nu ma observase.
La plecare m-am simtit ca o masina de pupat :-SS  Trei sferturi de fete din clasa m-au pupat cand au plecat! Daca as fi fost baiat m-as fi simtit ca in rai :D
Apoi am plecat, mi-am luat cartea "Scaramouche" de Rafael Sabattini de la biblioteca (zic impresiile dupa ce o citesc) si am plecat acasa cu Stef, Crina si Oana (doua din colegele ei de clasa). Plus ca m-am   intalnit cu o fraiera care a inceput sa povesteasca cum era sa fie f****a de unu, de parca ne-ar interesa asta pe noi. Sa fi vazut cum facea Crina pe mess seara =)) Ati fi ras pe burta =))

Cam atat, incepe un film pe Universal, ma duc sa il vad.

Pa-pa si s-aveti fericire intr-o tara de c*c*t.

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.