miercuri, 1 decembrie 2010

Plagiatori!

Stiti faza de la "In puii mei" cu "Caut prietena, toate fetele sa apeleze la mine" sau "Nu stiu eu deastea"?
Mie mi-a povestit cineva despre ele.
Nu zic, e comic, dar ma doare capul!
Pe toti ii aud zicand "Nu stiu eu deastea" sau un papitoi de la 9-filo din liceu umbla prin pauze dupa fete si le zice "Caut si eu o prietena". Majoritatea raspunsurilor sunt:"Cauta  in continuare" sau "bravo tie!!"
Plagiatorii astia plagiaza prea mult!
O poanta e comica de cel mult 3 ori, dupaia e ceva monoton, nashpa, fara sens si plictisitor!
Gata fratilor!! Terminati! Va ajunge! Fiti originali! Nu plagiati pe oricine vedeti in cutia aia mare si patrata sau pe cine vedeti pe strada/ drum/ hol!!!
E plictisitor de acum rau  de tot!!



S-aveti fericire intr-o tara plina cu plagiatori in exces!!!!

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.