luni, 6 decembrie 2010

Scrisoare pentru Mos Craciun

Azi, la TIC, am trecut la lucrul in Microsoft Word. Iar domnul profesor ne-a pus sa facem o cerere, sau o scrisoare pentru mosul, asa ca eu am facut o scrirere care arata asa:





Domnule Moş Crăciun,





Subsemnata, C. E. Ştefania,  elevă in clasa IX G, a grupului şcolar industrial “Ştefan Procopiu”, Vaslui, vă rog să-mi aduceţi  cadou de Crăciun dulciuri pentru tot anul, de preferat jeleuri şi ciocolată Kandia sau Heidi, sau amâdoua, media 10 pe toţi 4 anii de liceu sau 9.98 media de absolvire din liceu, un bilet numai dus şi paşaport pentru America, sau Anglia, alegerea vă aparţine, plus un apartament, prin Londra,sau L.A. sau Hollywood, sau New York, nu de alta dar trebuie să am unde să dorm.(Să fie apartament cu 4 camere minim).
Cu respect, C. E.-Ştefania.



Data                                                                                                                                                           Semnatura
06.12.2010                                                                                           ......................                  
 
 
        Domnului Moş Crăciun, Directorul Crăciunului, Polul Nord, Laponia


Inca cererea mea nu e nimic, sa o fi vazut scrisoarea lui iubire :D
Ai fi ras pe burta.

P.S. Poate la ora viitoare o copii din calculatorul din laborator si o postezi :D

3 comentarii:

  1. Sa'mi aduci aminte sa fac asta ora viitoare:)).A ta e cerere-scrisoare, bre:))...Iubiiire>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai e "scrirere", adica 2 in una: scrisoare si cerere :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu esti pretentioasa deloc.
    :))
    Trebuia sa ceri 2 bilete.
    Eu am fost obraznica si nu-mi aduce Mosul.
    :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.