duminică, 19 decembrie 2010

Condoleante!!!

Ma uitam saptamana trecuta la TV, asa, din intamplare. Mai nou ma uit la TV doar cand vad in programul TV un film ce pare fain: pare, pentru ca nu e mereu asa.
Nimerisem "Happy Hour" pe PROtv. Stiti cine era principala invitata??? Tipa aia fotomodeala, neagra, proasta de da pe afara....... Laurette. Abia se siliconase!!! (Am stat 15 minute sa o gasesc pe net ca sa vad cum o cheama, nu ma intereseaza persoana ei, eu doar o critic.... putin mai mult)
Era Maruta fericit ca isi bagase nu stiu cate grame de silicon in stanga si in dreapta. Eu una, ma asteptam sa apara cu buzele umflate si abia sa poata vorbi, da nu am avut satisfactia asta :-<
Barfesc ei pe acolo cat barfesc... Am fost asa de interesaa de discutia lor incat uitasem despre ce era vorba dupa doar 5 minute. In final, au ajuns la partea care mi-a atras atentia si ma facea sa vreau sa o apuc pe aia de gat. Era ceva de genul:
Maruta: "Bravo Laurette, sa fii sanatoasa, noi acum ne vom intalni cu Luminita"
Fotomodeala:" As vrea sa zic si eu ceva. Le multumesc fanilor mei care m-au sustinut si care si-au dorit sa trec cu bine peste operatie, mi-au lasat numai mesaje cu felicitari si cu urari de bine pe facebook, dorindu-si sa fiu sanatoasa in continuare si sa decurga operatia bine, pe langa acei cativa care au lasat comentarii nuprea dragute"
Pai mie mi-ar fi placut sa o injur putin si sa ma iau de viata ei pe facebook, pentru ca, de la 15 de km se simte duhoarea ei de proasta, sincer!!!
Eu nu stiu ce parere aveti voi, dar mie imi vine sa vars numai cat vad 5 secunde imaginea acestui tip de persoane, iar cand mai deschid si gura... mama mama, mi se ridica parul in cap. Tara asta este dominata de prosti! Acum divertismentul se mizeaza pe prostie si mediocritate, iar cand in sfirsit vine cineva destept, il anihileaza, rezolva ei in asa fel incat ala sa dispara de pe ecran!!!
Pacat ca Paunescu a murit!
Pacat ca Stela Popescu si Alexandru Arsinel nu mai apar pe  ecran mai mult.
Sau Andra! Pe ea chiar o duce capul, doar ca media cere prosti/proaste care arata bine in exterior, dar nu si care au si ceva materie cenusie in cap!!
De la ei putem invata lucruri, nu de la pipitele din ziua de azi!!

Dar daca asta cere cel putin 50% + 1 din tara noastra, noi ceilalti trebuie sa suportam manelele si idiotenia. Sincere Regrete!!! Romania, Condoleante!!

S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!!

2 comentarii:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.