joi, 5 ianuarie 2012

Pierdut, sau inexistent?


Sunt eu singura care crede asa, sau Craciunul acesta nu a avut niciun farmec?
Nu am mai simtit bucuria aia pe care o am in fiecare an, nu am mai simtit sarbatoarea si aerul magic din aer care domina deobicei iarna.
Poate fi si pentru ca nu a fost zapada, dar.. da, acesta a fost un motiv principal la mine.
Acum ma simt de parca e Martie, nici gand   Ianuarie.
Poate ca incalzirea globala e adevarata....Sau rapida?
Singurul lucru pe care il stiu este ca azi mi-am despodobit bradul si m-am simtit usurata cand am terminat si nu l-am mai vazut acolo, avand in vedere ca in fiecare an tanjeam sa-l tin mai mult si ma certam cu mama care vroia sa il scoata. Anul asta l-am scos eu, de una singura, de capul meu. 
Mereu ziceam ca oamenii care se duc in locuri calduroase iarna, la plaja prin Miami, Hawaii sau mai stiu eu pe unde sunt nebuni si dusi cu pluta. Cred ca in curand voi afla pe pielea mea cum e sa fie vara iarna, daca vremea o tine tot asa....
Mdah.. Craciun pierdut? Bifat
2012 venit? Bifat
Iarna fara sens? Bifat
Lista continua... Ne mai citim...

...

2 comentarii:

  1. Ciudat. Nici eu nu am simtit mare lucru Craciunul acesta. :|

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ca asa a fost sa fie anul acesta.
    La mine Craciunul a fost frumos si am avut si zapada...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.