miercuri, 18 ianuarie 2012

Realitate mai buna ca povestile

Stii cum e cand cineva incepe sa iti povesteasca povesti de groaza despre locuri si oameni si te inspaimanta pana in maduva oaselor, apoi, cand ajungi acolo, totul este total opus? Asta am patit eu.
Deeeeeeeeeeeeeeeci, povestea era asa:
Semestrul asta m-am transferat la alt liceu, dar am pastrat profilul. M-am lasat tot la Auto-Spanzurare (cum zicea cineva). Nu mai fac 4 ore de info pe saptamana in C++ si doar una in pascal (Toata clasa, inafara de mine si colegul meu, noi ramanem pe C++), deja stim materia de la informatica pana in clasa a 11-a semestrul doi pentru ca am trecut de la intensiv la neintensiv, 6 ore de mate M1 pe saptamana in loc de 4, sunt la toate materiile de pana acum in urma inafara de chimie, profii seocamdata sunt de treaba si tot asa.
Eu fusesem speriata ca am colegi jalnici, cu fete aiurea care nu sunt de treaba si cu care nu prea ai ce discuta, ca se intampla nu stiu eu ce fenomene stranii in clasa si etc. Ma speriasem asa de tare incat ma gandeam ce Dumenzeu o sa fac eu acolo, eu cu colegul meu (ne-am transferat doi), cum o sa supravietuiesc? Ma gandeam ca in pauze numai in clasa nu stau si ca voi petrece timpul cu alte cunostiinte/ fosti colegi de generala de prin liceul asta.
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuun.
Ajung eu luni la liceul respectiv, speriata de moarte, Laura venise cu mine (ea e in alta natie de liceu) pentru ca avea timp liber, dau cu ochii de bonusul din pachetul meu de transfer, si el statea acolo degeaba cu unul de la alt profil, intram in clasa, ne cautam loc in banca, loc ioc, tot randul de la perete era gol dar nu te simti bine sa stai pe un rand cu populatie 1 din 14, dar ne asezam pe acolo, dam mana cu toti colegii si facem cunostiinta cu ei dar numele pe o ureche intrara pe alta iesira, toti ma striga Stefania nu Elvira (mi-e lene sa le repet de un catralion de ori ca ma cheama Elvira nu Elvila (stiti voi, ca firma de mobila) asa ca am zis "ummh... Stefania, sau Elvira, cum ti-e mai usor") [de mica toata lumea ma striga Elvira, dar mie imi place mai mult Stefania, pentru ca lumea nu prea imi foloseste numele asta, desi multi imi spun ca Elvira e mai frumos pentru ca e un nume mai rar intalnit]. Apoi au aparut fetele. Nu sunt pitipoance deloc!!!! Multumesc Dumenzeu ca mi-ai dat in clasa fete frumoase, destepte si nepitipoance!!!!! Te ador Doamne!!! Am facut cunostinta cu ele, am mai stat cu alte prietene din liceu intr-o pauza, cu bonusul in alta, apoi m-au invitat sa stau cu ele si am descoperit ca sunt foarte de treaba si foarte simpatice si cred, CRED ca si ele ma plac pe mine :D
Ele si cu un coleg s-au certat cu doi din randul de la fereastra ca sa lase pachetul transferat in banca aia, ca suntem colegi noi, ca nu stiu ce motive au mai gasit si le multumesc ca au reusit :D
Eh.. Am teme :D
Concluzie? Clasa mea noua este total opusul a ceea ce ma asteptam eu sa fie. In fiecare zi eu si bonusul la pachet radem pe burta in clasa de ceilalti colegi (baieti) si mereu spunem aceeasi poezie-motiv de transfer aici "Nu ne placea acolo".
Viata mea pare, PARE mai buna, mi-e dor de fostii colegi dar imi plac si cei noi, iar profii par mult mai promitatori.
Macar asa sunt mai fericita ca viata mea de scoala e buna, avand in vedere aparentele lasate de povestile nemuritoare.
Asta este bine cand cineva te sperie: cand vezi realitatea ti se pare lapte si miere si nu esti indiferent pentru ca stiai deja care e treaba.

Si ca sa va inveselesc putin (sper), sau intristez, avand in vedere videoclipul, uite si muzica ce-mi gadila urechile acum:



...

4 comentarii:

  1. Intotdeauna e asa !!! Nu te lua dupa altii!!
    Credeam ca ne povestesti ceva scarry.
    Am un prieten ce se pricepe sa povesteasca asa ceva!!!
    Si-acum il injur cateodata :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Eram in extaz de fericire, dar promit ca voi cauta si ceva scarry =D
    Stiu cum e sa ai prieteni asa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Asa am patit si eu inainte sa ma transfer la alt liceu intr-a 10-a :)) Mi se spunea ca liceul la care vreau sa ma mut e plin de fitosi , drogati... etc. etc... si cand am ajuns acolo ce-i drept era plin de fitosi, dar n-avea nimeni treaba cu mine ;)) mi-am facut cateva prietene si cu ele mi-am petrecut 3 ani frumosi din viata:D

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.