joi, 12 ianuarie 2012

Adultii

Adultii astia! [-(
Defapt, pot sa pun pariu ca exact asta zic si ei despre cei de teapa mea "Adolescentii astia!!!"
De ce doar pentru faptul ca ei au peste 35 de ani se cred mari, tari si ominiscienti? sau cel putin foarte superiori celor de 14-18 ani?
Promit ca le voi da atentie celor mai mici decat mine mereu si ca voi incerca sa iau in considerare spusele lor.
Cele care imi dau impresia asta mereu, dar mereu, sunt secretarele, si nu pentru ca am avut de-a face cu ele in ultima luna mai mult decat am putut duce, dar pentru ca ele se cred absolute. Un profesor te asculta, o vanzatoare te asculta, un doctor te asculta (cand am fost la oftalmolog ultima data asistenta a fost chiar extrem de amabila cu mine si mi-a ascultat toate pretentiile in legatura cu rama ochelarilor), parintii te asculta pe jumatate, bunicii te asculta (mda... ala care mi-a mai ramas...) si lista continua. Mereu secretarele sunt cele mai sclifosite. Dumnezeule! Daca nu iti plac copii, atunci de ce te-ai facut secretara intr-o institutie de invatamant, femeie?!?!?!?!?!?!
Nu suport persoanele ce se cred mai bune, nu ii suport pe cei autoritari, pe cei ce se cred stapanii tuturor, dar incerc sa ma port dragut cu ei, in timp ce acele chestii isi sterg posteriorul cu mine si nici nu incearca sa ascunda asta. Doar pentru a nu se chinui sa gandeasca te fataie in fiecare zi si saptamana pentru o stampila si nu pot sa deschida gura o data si sa zica "Marti! Marti arata-ti fata ca sa iti iei stampila!", dar cand un parinte apare acolo brusc totul devine miere si curcubeu si iti ofera toate detaliile pe care le vrei si pe care nu le vrei.
Se intampla ca noi, adolescentii sa avem mintea mai libera, nu incarcata cu toate problemele unui loc de munca, a unei familii, a unor copii, prin urmare suntem mai atenti la detalii si datorita tuturor surselor de informare stim foarte multe lucruri, poate mai multe decat cei mai mari ca noi.
Nu ii inteleg pe cei ce ne trateaza de parca am avea 2 ani. In caz ca ei nu stiu, noi avem creier si obisnuim sa il folosim din cand in cand 20 de ore pe zi cel putin (pana si in somn cand visam!). Foarte multi nu ne dau importanta in discutiile lor de parca noi nu am sti despre ce e vorba sau de parca nu am putea veni cu vreo idee, de parca noi nu stim inca ce e ala caine, motan, apa sau cer (chestie de moment).
Pai draga, daca tu consideri ca noi nu am putea intelege niste chestii si daca preferi sa consideri ca nu avem logica si materie cenusie, atunci si eu la randul meu o sa consider ceva, oricare ai fi tu persoana de ne tratezi ca pe curci proaste, cum ar fi ca nu ai idee ce poate unul de varsta mea sa gandeasca, ca nu stii rostul vietii tale pe pamant si, prin urmare, ca tu nu ai de ce sa traiesti pe pamant pentru ca nu vezi frumusetea gandirii unui tanar ce poate promite multe, logica amuzanta si dreapta si grozavia de a-l vedea pe "unu' mic" cum rezolva problemele unuia mare (si aici este vorba de fiecare tanar de pe pamant). PUNCT.
Si mi-am spus pe o miime oful.

...

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.