luni, 17 octombrie 2011

Ipocrizie, sau ce?

Toata lumea stie de Serban Huidu si pun pariu ca stiti mult mai multe decat mine, pentru ca eu nu prea ma uit pe la TV, deci aflu noutatile din greseala, deci nu sunt la curent cu multe chestii, mai ales detalii.
M-am surprins azi, cand mancam, cam acum in jur de o ora, uitandu-ma pe Realitatea (bineinteles, pentru ca tata daduse acolo). Era invitat un politician (nu, nu stiu cum se numeste) si un jurnalist si se discuta pe aceasta tema.
Ceea ce ma face sa pun titlul "Ipocrizie, sau ce?" este faptul ca abia azi, de cand exista masini si accidente pe strada, s-au gandit respectivii sa ne arate cum se procedeaza cand ramai blocat in masinuta ta rasturnata.
In primul rand, ei luau in calcul varianta in care erai singur in masina. In al doilea rand, ei simulau numai jumatate din totalul de "ce e de facut".
De ce abia acum, cand Huidu a facut ce a facut, s-a mai desteptat natiunea? De ce abia acum toata lumea se gandeste la unele pericole de pe strada? De ce acum lumea vuieste "Mooooaaaaaaama, a omorat 2 oameni!!!!"(2, e corect 2? sau nu stiu eu bine?).
Pai asta nu inseamna ca natiunea (mass-media mai mult) este plina de ipocrizie? Are doua fete idioate! Una in care PRETINDE ca ii pasa, iar cea adevarata este fata nepasatoare caruia ii place barfa, ii place sa dea alarma!
Daca chiar ar fi reala aceasta pasare, s-ar face ceva de fiecare data cand e vreun accident, nu numai cand o celebritate o comite. In fiecare zi ar spune ceva gen "Azi pe DNx a avut loc un tragic accident, o caruta a trecut peste o batranica!!!" si nu "Neah.. Era oricum baba, odata si odata tot ar fi murit, nu mai avea multe zile! Nu e o stire interesanta, da-o pupezii, cauta altceva... Uuuuu, uite, Sanzi are balcoanele pe afara, fa-i poza, pune-o pe prima pagina!!!!".
Serios acum, nu e ipocrizie?
Si daca e Huidu, ce? Ce-i cu atata panarama? Putea foarte bine sa fie si nea' Mitica al' din deal, iar atunci nimeni n-ar mai fi dat doi bani pe cei morti, nimanui nu i-ar mai fi pasat.
Acum nu ii iau aparare nici lui Serban. Ce geniu merge cu viteza pe o strada uda cu familia in masina? Ceea ce incerc eu sa zic aici este ca lucrul acesta li se intampla si altor persoane, si lucruri mult mai grave decat doi morti,(sunt multe cazuri cu mai multe victime, mult mai multe) dar nimanui nu ii pasa.
Deschideti ochii! Ipocrizia nu este o calitate, si un defect.

S'aveti fericire intr-o tara plina de ipocriti cu putere!

2 comentarii:

  1. Exact asta ma gandeam si eu azi. E Huidu. Om de nota 20 dupa parerea mea. Bun si daca e Huidu ce? Asta inseamna ca daca a gresit nu trebuie sa plateasca??
    Mai auzeam fraze de genul : "Ghinioinul...cand e sa vina vine. "
    /:) Serios?? Asta numesti ghinion? Asta e prostie!! Pe care s-a intamplat ca Huidu sa o faca.
    Pacat, insa daca nu ar scapa basma curata nu ar fi corect. Dar..stai...suntem in unica si fascinanta Romanie :-j

    O seara frumoasa sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place de Huidu, ador cronica lui (desi am ceva vreme de cand nu m-am mai uitat) dar mi se pare idiot sa se faca atata panarama pentru ca e o vedeta. E si el om pana la urma!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.