marți, 3 mai 2011

Amintiri...

Nu stiu parerea altora... Dar mie mi-e dor de fostii profesori...

Imi placea sa ma pun in gura cu Domnul Diriginte (dirigul :D ), sau sa copiez la mate. El statea langa mine si eu ii trimiteam biletele cu exercitii rezolvate altuia din prima banca, sau primeam biletele :D (aveam numai note de 9 si 10 asa, dar si invatam bine matematica cu el). O data am luat un 5 in lucrare pentru ca nu am facut nimic si de aceea mama nu mi-a luat chitara in acea luna (Nici acum nu am chitara...), dar macar am terminat semestrul cu media 9. 
Sau la romana luam usor note mari, ori la engleza aveam 10 pe linie fara sa ridic un deget...
Franceza era mult mai distractiva si o invatam mai bine... Dadeam o lucrare pe semestru, o ascultare, iar pentru restul notelor faceam proiecte distractive, scenete, portofoliul... Nu ca acum...
Sau la religie puteam sa iau orice fel de note; in catalog tot 10 imi punea (mie) O:)
Orele de sport erau o adevarata relaxare! Stateam pe bordura terenului si vorbeam cu fetele toata ora, uneori se mai trezea si cate un baiat sa ni se alature...
La fizica si la chimie aveam aceeasi profesoara. Stateam in ultima banca pe mijloc si copiam si acolo pe rupte, dar mai si invatam pentru ca ne asculta...
La istorie, in clasa a 5-a si a 6-a imi invatam bine lectiile, dar cand intra profa pe usa uitam tot ce stiam si ma transformam, impreuna cu ceilalti colegi, in stana de piatra. Dintr-a 7-a am inceput noi sa ne prindem ca daca luam 2, 3, 2, 3, 2, 4, 6, 5 prin lucrari in catalog, ca prin magie apar notele 7, 8, 9; de aceea  stresul de la istorie a disparut, iar acum chiar as mai vrea sa fac istoria cu fosta doamna profesoara.
La muzica am aceeasi profa.. Preda si la liceu la mine, si la scoala generala la care am fost...
 La tehnologie/informatica.. mereu ramanea profa cu mouse-ul spart din cauza nervilor, sau ne trantea catalogu de catedra pana ii rupea foile de la mijloc :))
La desen am avut mai multi profi..... Ba "moartea" din a 5-a, ba dirigul, ba betivul din a 7-a, ba MonaLisa dintr-a 8-a.
La geografie era o profa urata (Da' macar am luat 10 in teze :D). O data ii cazuse un dinte din fata si radea de noi, iar cand termina bine de ras isi amintea ca nu are dintele :))

Acum, cand ii intreb pe cei de-a opta cum e scoala aud ceea ce si eu ziceam candva "E nasooooool!! Abia astept sa scap de profii astia idioti!!! M-am saturat!!" si mereu le zic sa se bucure de ceea ce au acum pentru ca in liceu vor vrea sa fie iar in generala cu profii de acolo si cu colegii dar nu mai ai de unde sa ii iei, cum zicea si proverbul "Nu stii ce ai pana nu pierzi!"... Desi eu stiam foarte clar ca ai mei  colegi erau perfecti si ca ii voi pierde (inafara de 8 dintre ei, cu mine 9 :D:D:D ), abia asteptam sa scap de profi [Sincere multumiri Domnule Diriginte ca ne-ati trimis pe toti 9 aici ca pe oi :D ]. Imi pare rau doar ca nu mai sunt in clasa cu Laura ...
Mizeria e aceeasi... Femeia de serviciu tot se ia de noi.. Doar ca asta e mai agresiva :)) (Saracul Cos...)

Eu doar un lucru mai vreau sa va zic... Pretuiti-va colegii si profesorii cat mai puteti, dupa ce o sa vi e indeplineasca visul de a  scapa de ei o sa ii vreti inapoi... Va spune cineva proaspat experimentat ;)

P.S. La multi ani Sammy, Cos si Sanda!!!

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.