duminică, 8 mai 2011

Starea de duminica pe o zi innorata

E duminică... E trecut de ora unu... Abia mi-am pus ochelarii pe ochi, deci dureză cam 10-15 minute până mă obisnuiesc iar cu ei, mă doare capul şi am starea de Duminică, în curs şcolar...
Afara e urât, trebuie să imi fac temele, pentru că ieri, în loc să scriu pentru şcoală, m-am pus pe PhotoShopat... Lipsă de ocupaţie, nu?? Plus că acum mă mai enervează şi poza de la idiotul de avatar de la messenger pentru că nu vrea să se schimbe  X(  X(   X(
Azi mama şi tata au fost plecaţi, iar când s-au intors, mama mi-a făcut un cadou: Sirop şi pastile de gât. Yaaaaaaaaaaaaaay... (Măcar au gust bun...)
Săptămâna asta, nu stiu cum, dar am reuşit să răcesc bocnă, aşa că... Încă un atuu al stării nasoale de de Duminică Şcolară.
Urăsc Duminicile pentru că:
După Duminică e luni, adică prima zi de şcoală din săptămână, iar sămbătă, deobicei e frumos şi cald, adică atunci când am treabă acasă, iar atunci când vreau şi eu să ies în oraş cu fetele (sau băieţii), trebuie să stau acasă, pentru că afară e urât, înnorat, rece sau am prea multe chestii şcolare de făcut. Nasol, nu?? (Măcar Winampu' ţine cu mine azi şi nu imi bagă muzica energică şi zgomotoasă pe care o ascult deobicei.)
Azi cică trebuie să lucrez la mate, la fel şi luni şi marţi, pentru că miercuri am teză, iar eu nu mai ştiu nimic la această materie...(Dacă m-a mâncat undeva să vin la profilul ăsta...)
Dar vărmiu ăla comic şi de treabă şi-a făcut apariţia pe aici.. Deci nu ştiu cât chef de teme o să am eu azi...
Păi... Sper că voi o să vă bucuraţi de această zi şi pentru mine... E clar că eu nu o voi face...

S-aveţi fericire...

2 comentarii:

  1. Hmmmm...mie-mi spui...eu am acultat toata ziua scrisoarea aia....

    RăspundețiȘtergere
  2. :((
    Am terminat acum 5 minute de vazut episodul... Reactia mea a fost "Da-o'n pana mea!!! Toti mor azi???"
    Si pana la urma tot nu mi-am invatat. Nici macar tema nu mi-am facut-o :D:D O:)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.