miercuri, 21 noiembrie 2012

Sarbatori

Dupa cum presupun ca-i toata lumea informata, azi e sarbatoare si, tot azi, e miercuri.
Si ce face mai aproape tot omul in zi de miercuri? Baie! Mai tot omul isi verifica apa de la baie miercuri.
Eu am casa mai ciudăţică asa, ceea ce inseamna ca la mine, trecerea dintr-o camera in alta nu e printr-un hol mare si tare, ci printr-o usa drăguţă glisantă. Prin drumul meu spre baie, ma duc eu prin camera mamei care se juca cu pisica. Iau eu mâţa in brate si o intreb daca vine cu mine sa faca baie, din lipsa de ocupatie. Atat a fost! Incepe mama pe acolo sa ma intrebe de ce sa fac eu baie azi, ca e sarbatoare (ceea ceeu uitasem complet), ca mai rezist fara sa imi curat parul, ca oricum fac baie prea des (o data la doua zile :D ) si ca nu mai mor o zi etc etc (trebuia sa fac ca deobicei, ma bag la dus, apoi imi amintesc ca e sarbatoare, dar deja am inceput, deci termin). Am incercat eu pe acolo "Da, ma', dar e seara, ce mai conteaza, daca ar fi sarbatoare in fiecare zi, ai sta jegoasă? Daca eu sunt de-a ateilor? Care-i problema?!!" apoi a venit cu argumente cum ca nu e sarbatoare in fiecare zi, ca nu a mai fost sarbatoare de... ultima data (nu mai stiu cand a zis ca a fost), ca e pacat, ca pana mea, tampenii de genul, asa ca am plecat in durerea mea inapoi la calculator numai sa nu incep sa ma cert cu ea pe teme de morala si "credinţă". Daca continui, nici nu fac baie, nici in relatii bune cu ea nu mai sunt.
Mie mi se pare o prostie totala sa iti fie interzis sa te speli in zi de sarbatoare. Da, inteleg, nu speli haine, nu dai cu sapa in gradina, nu te apuci acum sa torni statui, sa faci vălătuci sau mai stiu eu ce, dar sa te speli si sa coşi, care-i problema? Ce mare pacat este in a vrea sa fi curat si sa impletesti ceva sau sa cosi un goblen, ori o bluza care s-a desprins sau mai stiu eu ce.
Acum cine se va enerva maine dimineata si se va simti aiurea toata ziua la scoala ca arata ca cel-ce-nu-trebuie-numit? Eu.
Stiu ca de multe ori noi avem impresia ca aratam ca pupaza, chit ca ceilalti nu observa nici marcar o singura diferenta, dar eu chiar m-am enervat, treaba asta cu sarbatoarea chiar mi se pare o aberatie! Nu-i asa?

Acum nu ca ar citi cineva crizele mele de logică Ştefaniană & comp., dar m-am descarcat si eu pe un ecran alb.

Ne mai citim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.