vineri, 3 februarie 2012

Doar tara noastra...



O, dar stai! Nu vor urechile mele sa creada ce au auzit acum vreo doua zile!!! Guta recunoscut peste hotare..
Nimerise sora-mea postul Acasa pe la TV si a lasat asa, apoi a plecat din camera, iar eu, ca un copchil lipsit de ocupatie am zis "O! Sa vad ce mai e pe acolo!" si nu mare-mi fu mirarea cand vazui fata lui Guta nenea de-arata ca o maimuta. Era el tare fericit acolo ca muz... zgomotul lui analfabet era recunoscut peste hotare, mai ales prin Spania si prin Italia. Si era el tare fericit ca spaniolii asculta chestia aia de o canta el fara sa faca (si citez) "mutre acre" sau "fitze" si chiar ascultau cu placere ce lalaia el pe acolo.
Pai nenea ce ai fata de maimuta, lasa-ma sa-ti explic:
In Italia si Spania (pe langa romani) locuiesc Italieni si Spanioli (totul logic pana aici), asta inseamna ca ei vorbesc italiana si spaniola, nu romana (treaba devine si mai logica), ceea ce duce la realizarea faptului ca ei NU CUNOASTE gramatica noastra si limba noastra (iar daca ei totusi stiu romana, o stiu asa, putin, nu intru totul) ceea ce inseamna ca pe ei nu ii zgarie pe creier analfabetismul fara logica a mel.. cant.... lalaiturilor dumneavaostra!!! Capisci? Entiendes? 
Un om ce adora gramatica si logica uraste maneaua! Si oricum... Sa fim seriosi... Noi le uram pe Aleaxandra Stan si Inna, cei de peste granita le adora, noi uram manelele, altii le iubesc, noi ne batem joc de valorile tarii noastre, altii le colecteaza si ridica in slavi....
Ce sa ceri de la natia noastra? Eu sigur nu am ce cere, doar astept sa plec de aici...

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.