vineri, 11 noiembrie 2011

Cum va simtiti morti??

Hey fellows!
Sa incep cu o intreabre: Si cum va simtiti morti?
Eu nu inteleg de unde vin toate tampeniile astea!
11.11.'11 ora 11:11 => Apocalipsaaaaaaaaaaa!!!!
Ok... Nu a fost apocalipsa pe 01.01.'01 sau 02.02.'02 ori 03.03'03 si nici pe 04.04.'04 et ceterae, de ce ar veni apocalipsa acum, pe 11.11.'11???
Este amuzant sa fii in pauza mare cu colegii si sa numeri minutele ramase, apoi sa ne imbratisam toti si sa aclamam "Ce bine ne simtim morti!!!!", dar nu toata lumea ia chestia asta drept un pamflet. Sunt si persoane credule care se omoara singure "Ca sa nu fie omorati de apocalipsa, sa nu moara in chinuri!".
Este bine sa ai imaginatie, este bine sa fii inventiv, dar este tampit, TAMPIT!!!! sa spui asa ceva in public! Tanti Veta de la biserica care absoarbe fiecare cuvant a lui nenea preotul si care crede tot ce aude la el si la TV o ia de buna!
Sa nu uitam ca natiunea noastra (si nu numai, populatia intregii lumi) are si omuletii ei cu deficiente mintale, cu IQ scazut si cu neputiinta de a diferentia logica si realul de abstract si imaginar.
Mie mi se pare o stire de OTV, numai Diaconescu este in stare sa inventeze asa ceva, dar se pare, spre dezamagirea mea, ca posturi serioase publica tampenii masive ca "venirea Apocalipsei" sau ca chestia aia cum ca ar fi sapat cineva un tunel adanc in pamant si se auzeau voci si tipete, cum ca ar fi gasit iadul...
Va rog sa-i opriti!
Mie de la o vreme mi-e frica sa ma uit la stiri pentu ca nu vreau sa raman cu sechele pe viata si traumatizata vazand tampenii debitate de oameni ce se presupun a fi destepti. Nu vreau sa fiu speriata de anunturi publicate inainte de incercarea logicii. Nu vreau sa vad greselile imense gramaticale ale capurilor tarii noastre, iar asta am spus-o intentionat. Cum sa scrie, pe Realitatea, pe banda aia rosie cu "NeneaX zice:", ieri (daca nu ma insel) "Basescu zice ca Germania este cel mai mare investitor a tarii noastre!"?!?!?!?!?!?! Pai gramatical corect nu este "Germania este cea mai mare investitoare" sau "Poporul german este cel mai mare investitor". Serios, nu asa e corect defapt? Macar de nu era scris imens pe ecran, ar fi putut sa afiseze asta intr-un colt minuscul, acolo...
Mdah.. Presupunand prin absurd ca cineva a citit tot ce am scris eu aici, vreau ca acel cineva sa stie ca imi cer scuze pentru criza mea de corectitudine si logica exterioara exercitata asupra creierului meu pe care a citit-o si ii multumesc ca a avut rabdarea sa ajunga pana aici.
Ne mai citim!

...

4 comentarii:

  1. Haaaa!:) Nu e prima greseala:-j uneori mai mananca si litere :)) >:D<

    cat despre Apocalipsa :)) ma abtin!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma intreb ce o sa mai zica in 13.13.2013 :)))
    Numai prostii. Apocalipsa vine cand vrea ea. E un fel de Chuck Norris. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @C.L.M.: :)) :)) Mdah... :D

    @Flyerboy: 1. :)) 2. =)) Asa-i :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am citit ce ai scris tu, si nu trebuie sa iti ceri scuze, pentru excesul de corectitudine, in citind postul tau parca am citit un post al meu :)), numai eu obisnuiesc sa critic, (de multe ori fara sa vreau)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.