vineri, 24 septembrie 2010

Nuprea multe saptamana asta....

Eram la fizica si profesorul incerca sa ne explice cum sta treaba cu raspandirea luminii in incaperi. Si zice asa: "Pentru ca Luimina sa se poata raspandi intr-o camera trebuie sa am si o sursa de lumina, ca altfel nu vezi nimic. Ca daca eu ma duc noaptea in beci si ma uit la o maslina si la o cioara cum o mananca, nu o vad, nu??"
Ciudat, in clasa cand a zis-o a sunat super comic, un minut a tinut-o toata clasa intr-un ras.

.....................................................

Ca unii colegi sa nu se supere pe mine, daca din intamplare dau peste blogul meu, sa numim colegii mei "Gigel, iar colegele "Gigica" ;). O.K.??

.....................................................

Eram azi la romana si Gigel se joaca cu un pix. Il scapa si profa se uita urat la el. Dupa un minut, Gigica face la fel, iar dupa foarte scurt timp mai scapa si un alt Gigel pixul. Profesoara se uita si mai urat la el si intreaba: "Mai aveti mult sa va mai scapati PIXELE??". Un Gigel din prima banca, zice ironic, "Pixuri, nu pixe" Profesoara si ridica o spranceana... Se uita dintr-o parte la el si zice:" In primul rand sa nu ma mai corectati ca imi stricati glumele si, eu sunt profesoara de romana daca nu ai observat, am zis-o ca pe o gluma."
Si asa, Gigel din prima banca nu a mai zis nimic toata ora.

S-aveti fericire intr-o tara de c*c*t!!!

Un comentariu:

Comentariile Anonime vor fi sterse indiferent de continut.